HJÆLP! Til SH404SEF - Joomla!
Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Først laver du din htaccess.txt fil om til .htaccess gøres lettest i notepad hvis du bruges windows.
Upload .htaccess fil til root omdøb den "gamle" til eks. old_htaccess.txt til du ser om du kan få det til at virke.
Derefter går du ind i sh404 i Joomla backend og i adv options sætter du den til at bruge rewrite med .htaccess
Hvis din host ellers er sat korrekt op vil du nu kunne se dine urls korrekt.
Thomas kjær
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-12-2010 kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Først laver du din htaccess.txt fil om til .htaccess gøres lettest i notepad hvis du bruges windows.
Upload .htaccess fil til root omdøb den "gamle" til eks. old_htaccess.txt til du ser om du kan få det til at virke.
Derefter går du ind i sh404 i Joomla backend og i adv options sætter du den til at bruge rewrite med .htaccess
Hvis din host ellers er sat korrekt op vil du nu kunne se dine urls korrekt.
Thomas kjær
Hej Thomas,
som du beskriver er også sådan jeg har forstået iflg. vejledningen. Men når jeg retter htaccess.txt til .htaccess kan jeg ikke komme på backend (se billede i 1. indlæg ).
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Hej,
Hvis du vil er du velkommen til at sende et FTP login, samt et super admin login til dit site så skal jeg kigge på det.
info@symatic.dk
Thomas Kjær
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
28-12-2010 kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Brian
Prøv at udkommentere linien
Option +FollowSymLinks
Den kan give problemer hos visse hosts
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-12-2010 kl. 22:28
Svar
Hej Brian Prøv at udkommentere linien Option +FollowSymLinks Den kan give problemer hos visse hosts
Hej Kasper,
hvad menes med "udkommentere"? Brian
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-12-2010 kl. 22:30
Svar
Hej,
Hvis du vil er du velkommen til at sende et FTP login, samt et super admin login til dit site så skal jeg kigge på det.
info@symatic.dk
Thomas Kjær
Det er da stor Amino-ånd. Jeg sender fluks en mail.
Brian
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Thomas Kjær
Fra
Symatic
Skrevet
29-12-2010 kl. 01:15
Svar
Sorry så lige en film i tv :)
Men nu virker det på bannerprint. Jeg har lavet en ny .htaccess fil til dig som ligge på din server .
Thomas Kjær
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
29-12-2010 kl. 09:39
Svar
Du udkommenterer ved at sætte en # foran :). Jeg ved ikke om det var det der løste problemet, men det virker nu. Dejligt.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-12-2010 kl. 10:15
Svar
Sorry så lige en film i tv :)
Men nu virker det på bannerprint. Jeg har lavet en ny .htaccess fil til dig som ligge på din server.
Thomas Kjær
Sikke en hjælpsomhed Rigtig mange tak - Har du en idé om hvad jeg klumrede i?
Brian
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Brian
En anden gang udleverer man ikke bare disse oplysninger til en på Amino som tilbyder at hjælpe.
Du kan risikerer malware og andet skrammel på dit webhotel . Bagefter risikerer du at skulle bruge måske betalt tid på oprydning.
Svar