Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af arbejdskraft fra udlandet i en periode?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Der er mange som outsourcer arbejde til f. eks. Indien pga. billig arbejdskraft, men hvad hvis jeg nu skulle bruge en udenlandsk medarbejder her i DK til at udvikle noget software for mig?

Har nogen erfaring med at hente folk ind fra andre lande og finde bolig til dem, aflønne dem og lignende? Kan det overhovedet betale sig ift. at ansætte en dansk? 

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at ansætte nogle blandt de mange tusind ledige her hjemme? Det bliver meget dyrt at have eks. En Inder gående. Og han skal have mere i løn end det 10 USD
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi I know someone who aused to work for an it company. She did the administration for them. There staff are all outsourced. I could ask for her for info if needed.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I min studietid var jeg aktiv i IAESTE Danmerk der arbejder med at udveksle studerende til praktikophold. Der kan du til en praktik løn få en ingeniørstuderende. De plejer at kunne finde nogen dygtige folk og de klare også en papirarbejdet så tag en snak med dem.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste er nok at hyre en, som kan arbejde fra sit hjemland - da du får en del udfordringer ved at hente medarbejderen til Danmark. Alternativt kunne du tage over til freelanceren i en kortere periode?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)