Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre bundlinje og større overskud næste år få gennemgået din webshop/webforretning gratis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle forretningsdrivende bør havde fokus på bundlinen, samt være omstillingsberettede på, at tilføje og slette varer i sin forretning.  

Hvem tjener du også pengene på de varer som du går og tror, eller tjener du pengene på nogle helt andre produkter.

Men inden man kan kan vurdere om man tjener penge på sine varer, så er det vigtigt, at man få fordelt omkostninger korrekt ud. Altså at man får alle direkte og inddirekte omkostninger med i sin kalkulation. Det kunne fx. være import omkostninger, fragt, emballage, fragt, lageromkostninger og personale omkostninger og ikke mindst annonce omkostningerne.

Har man fået lavet det korrekte system, så kan man hver dag se via set websystem hvad dagens profit er.

Det vil sige, at man ikke skal hente på, at bogholderen/revisoren får udarbejdet kvartalsregnskaberne, idet man kan sætte en profit ud hver eneste dag.

En anden måde, er at mange revisorer ikke er inde i webshop tingene, hvorfor det er vigtigt, at man får den korrekte sparring.

- Beregner systemet den korrekte moms på sit salg!

- Taber man moms penge ved, at sende varer portofri!

- Får gennemgået udenlandsk moms, herunder tilbage søgning af moms fra udlandet

- Samt øvrigt

Hvis du er interesseret i et gratis møde, så kontakt nedenstående

Tommy MIkkelsen, på  tm@pederholt.dk eller evt. på skype tommymikkelsen76, eller på mobil 51804074

Hvem er jeg:

"Web revisor med kendskab til e-handel, markedsføring, google analytics og flere webshop og økonomi systemer samt til speciel lovgivning inden for nethandel ( moms, import, skat ovs )"

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:47

Bedre bundline :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:59
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:07

Tommy MIkkelsen:

Bedre bundline :-)

Jeg tillod mig at rette stavefejlen i emnet, håber det er OK Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)