Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et nyopstartet fotografisk og grafisk agentur og vi skal have en hjemmeside

Vi har nogle af danmarks bedste artister, blandt andet: 

www.nickydesilva.com

www.markbrunswicker.dk

www.jangleie.com

www.hassenielsen.com

Det vi leder efter er noget rent, sort hvidt, funktionelt og lækkert moderne design. Særligt noget i stil

med disse slags sider: www.llreps.com, www.uniquemodels.dk, www.2pm.dk osv. Jeg håber

at I forstår stilen og det jeg leder efter.

Det skal være meget simpelt, man skal kunne se 3-4 forskellige kategorier (Fotografi, grafik,

art direction og film). Under kategorierne skal man kunne se navnene i den tilhørende kategori

og gå ind og se artistens portfolio. Derudover skal der blot være info og kontakt.

Vi har i forvejen www.nestcopenhagen.dk, jeg er bare ikke tosset med det program der er brugt

nu, så domainet har vi. Skal bare have ny hjemmeside.

Kontakt mig gerne herinde, hvis du kan løse denne opgave.

Vincent / Nest Copenhagen

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:26

Hej,

Kan du evt. beskrive mere hvilket system du evt. havde i tankerne? Eller mere hvilket det ikke skal være?

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 18:32

Jeg er ikke så teknisk, så mere behjælpelig kan jeg ikke være lige dér. Kig evt på de henvisninger jeg har skrevet, hvad er de lavet af/i? :) 

Jeg søger som sagt bare noget sort/hvidt, simpelt og moderne design. 

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:28

"Vi har i forvejen www.nestcopenhagen.dk, jeg er bare ikke tosset med det program der er brugt"

Så var det måske en idé at fortælle hvilket system det var, eller det er du måske heller ikke klar over?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:36

prøv at kontakte zob.dk , det er designer der helt klart vil falde i jeres stil, kan helt klart anbefales. 

vh. Jakub

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 19:37

Det var måske forkert formuleret. Jeg ved kun at det er lavet vha. "cargocollective" som udbyder sitet og muligheden for at lave en hjemmeside. Men jeg synes ikke det fungerer godt nok og det kan ikke alt det jeg vil have.

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 19:41

Tak Jakub. De ser cool ud, men laver de også hjemmesider tror du? har i hvert fald spurgt nu :) tak.

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:46

Hej

Tjek evt. min egen hjemmeside www.MultiMagnus.dk - måske jeg kan lave noget for dig? Du får mulighed for at logge ind selv og tilføje billeder og du kan lave forside indlæg samt redigere i siderne på din side..

(selvfølgelig kan du mere - men det handler lidt om hvor teknisk man er - men de ting jeg nævner er meget lige til at gå til da det står flot sat op i en menu)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:23

Hej Vincent,

Dette kan vi levrere til dig, du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om hvad vi kan tilbyde.

Såfremt dette har interesse er du meget velkommen til at sende en mail til mig på admin@cetadesign.com

Leveringstiden er ca. 14 dage fra bestilling.

De bedste hilsner

Morten Dal  

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:53

Hej Vincent,

Det kan jeg ligeledes hjælpe dig med.Smile

Dbh. Sven Philipsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)