Den korte historie er at jeg bestilte en wii og lidt tilbehør i søndags, og fik at vide at alt var på lager. Mandag får jeg så en mail om at det først er hos dem d. 22.12. Nu kommer så pointen, at jeg prøver at ringe til deres kundeservice telefon! Sammenlagt har jeg nu forsøgt at ringe til dem i to en halv time!!!! Det er simpelthen til grin at man ikke kan få fat på dem!!!! :-S Øv for en oplevelse! Det er sgu ikke noget man kommer i julehumør af!!!
Jeg håber lidt at det er en joke at du vil melde dem til politiet?
Det er da sur røv at du ikke kan få din ordre til tiden, og særligt hvis det er til en julegave, men hvis du har læst deres betingelser igennem (og det har du nok ikke), så står der nok noget omkring at de ikke kan stilles til ansvar for erstatning, bla bla bla, såfremt at varen ikke er på lager alligevel - eller noget i den stil..
Jeg håber at du alligevel kommer ovenpå og får en god jul
Det er jo ting vi må kalkulere med, når vi vil have tingene billig.
Men da ærgeligt for dig, hvis den skulle ligge under juletræet. Så er der ikke andet for at printe et billede ud af varen og pakke den i en kæmpeæske..
jo det var lidt en joke det med politiet, men når de skriver at man kan ringe til deres kunde service, så mener jeg da i det mindste at de bør tage telefonen!!!! :-(
når de skriver at man kan ringe til deres kunde service, så mener jeg da i det mindste at de bør tage telefonen!!!! :-(
De skriver jo også bare at du kan ringe. Der står garanteret intet om, at du også skal forvente at de tager den. Derfor har de vel ikke lovet mere end de holder :o)
De har i øvrigt den sorte Nintendo Wii med Mariokart, rat, Wii Sport og Donkey Kong, til 1.499 kr. i Fona. Det ser ud til at det er en smule billigere end hos PixMania.
når de skriver at man kan ringe til deres kunde service, så mener jeg da i det mindste at de bør tage telefonen!!!! :-(
De skriver jo også bare at du kan ringe. Der står garanteret intet om, at du også skal forvente at de tager den. Derfor har de vel ikke lovet mere end de holder :o)
De har i øvrigt den sorte Nintendo Wii med Mariokart, rat, Wii Sport og Donkey Kong, til 1.499 kr. i Fona. Det ser ud til at det er en smule billigere end hos PixMania.
Ja nu forsøger jeg i hvertfald at få min ordre annulleret, så må jeg i fona i stedet for! :-)
Jeg ved da godt at man ikke kan få super kundeservice når priserne er lave, men den ... (service vil jeg ikke engang kalde det) de har leveret overfor mig, synes jeg i hvertfald ikke lever op til noget som helst!!!
Samme pris hos Coolshop (i rød) inkl. fragt og spillene New Super Mario Bros. Wii, Wii Sports samt Donkey Kong. Bilka har Wii i både sort og hvid til 1.299,- kr.
Nå nu har jeg via deres facebook-gruppe fået fat i en dansker som tilsyneladende sidder i Paris, som siger at min pakke er afsendt, selvom der står på min konto-oversigt at de sidste varer først kommer i morgen.......
Mystisk.... men nu håber jeg da på at få min julegave alligevel! :-s