Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmelavet webshop...! er det muligt?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man opbygge en webshop fra bund til top, istedet for at købe en til 50.000 kr. .?

Og hvilket programmer og systemer skal man bruge?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24

Naturligvis er det muligt - med mange års uddannelse/erfaring.

Det er de færreste, der i dag koder en webbutik fra bunden, da der findes rigtige mange gode løsninger.

F.eks. Magento og PrestaShop, der i dag er mulig at personificere. Selv en shop fra f.eks. Dandomain er blevet så fleksible, at man sagtens kan få et endog meget hæderligt produkt. Så i stedet for at bruge tid på at kode en shop for bunden er det for fleste langt mere relevant at koncentrere sig om at at få solgt noget.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 15:29

Du kan få sat magento op på et domene det koster ca 500 med std. template, så kan du jo lege lidt med design o.l. 

Men du kan jo også starte med at tilføge produkter, og få den designet efter ønsker når den er færdig?  

det var en mulighed.

VH Jakub 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:39
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 15:39

Det lyder rigtig godt.

Men, hvor meget koster sådan en Magento / Dandomain program? Kan man godt rode rundt på sådan een, uden at være en ekspert i webshop..?

Jeg har selv zero erfaring, når det gælder webshops. Men, har til gengæld en god plan i lommen. (:

Jeg skulle lige til at betale en privat virksomhed 50.000 kr. for en god webshop. Men, efter flere research' på nettet, fik jeg øje på en lille artikel der skrev at man ikke behøvede at give det store beløb.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 15:41

magento systemet er GRATIS (OpenSource) 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:52

aqlu:

Kan man opbygge en webshop fra bund til top, istedet for at købe en til 50.000 kr. .?

Og hvilket programmer og systemer skal man bruge?

Ham her sælger kondomer - og han har lavet alt fra bunden selv. Så ja - det er bestemt muligt, men det kræver masser af viden og erfaring. Han skriver af og til om projektet her: http://blog.v4d5.net/

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:57

Thomas Rosenstand:

Ham her sælger kondomer - og han har lavet alt fra bunden selv. Så ja - det er bestemt muligt, men det kræver masser af viden og erfaring. Han skriver af og til om projektet her: http://blog.v4d5.net/

Det var også ham jeg linkede til i mit indlæg Big Smile Endda der hvor han skriver hvordan han lavede shoppen på en weekend.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sige PrestaShop. Hvis du vil ha hjælpe så kan jeg godt hjælpe dig.

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 16:29

Hvad er den stor forskel mellem magento og prestashop?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)