Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto uden bøvl!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har erfaring med hvor jeg går hen, for at få en Erhvervskonto uden at banken vil have hele "enterprisen" dvs. at man skal flytte al det private også?

Jeg ønsker ikke at bruge den samme bank som jeg har det private i....

Findes der et sted online, hvor man kan bestille en konto uden dikkedarer?

Det omhandler kun indlån, der skal ikke være kredit.

Håber I kan hjælpe.

Enterpricer

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:37

Hey :)

For mit vedkommende har jeg mine private banksager i Amagerbanken og firmaet har jeg i Danske Bank - det er der ingen ben i for mit vedkommende.

Jeg oprettede en erhvervskonto via danskebank.dk og det var så klar efter et par dage :)

Mvh

Martin Brandt.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:07

Hej Enterpricer,

Min erfaring siger mig at det kan lade sig gøre at oprette en erhvervskonto til indlån i de fleste banker (Dog ikke NORDEA)

Jeg deler din indstilling til at skille det private fra det erhvervsmæssige fra hinanden. Jeg har eks. Mit private i Nrs. bank og mit erhverv i Sparnord Bank

Bedste Hilsner

Løvstrøm

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 20:12

Hej,

Har Erhvervskonto i DDB og er meget tilfreds med det. Det er nok nemmere at få det oprettet gratis i DDB hvis man er kunde i forvejen.

Ellers har jeg hørt de har gratis erhvervskonto i Nykredit Bank.

Der skulle folk så tilgengæld, har jeg hørt, som regel ikke være kunder i særlig lang tid. Om det har noget på sig aner jeg ikke.

Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:29

Jeg har erfaring med både danske bank og nykredit.

Jeg valgte Nykredit til at starte med da de på det tidspunkt havde gratis netbank løsning og at min "private" bank danske bank ikke kunne oprette en netbank løsning uden at det kostede kassen!

Nu er bøtten vendt og jeg har gratis netbank i danske bank og betaler gebyr i Nykredit!

Det har så gjort at jeg bruger danske bank som primær bank, men min b-skat kører på PBS i nykredit og der har jeg oplevet at de har ladet den kører igennem selvom at der ikke var dækning på kontoen og jeg har ikke andet engagement i banken. Det synes jeg faktisk er god stil, selvom at jeg ved at det koster lidt rente, men det er heller ikke gratis at "glemme" at betale B-skat.

Så jeg kan absolut sige god for både Nykredit og danske bank - og i Nykredit var der ingen krav om øvrigt engagement.

Flemming, BBsikring.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:39

Tak for svarene.

Lyder ikke til at være så svært, har nok bare været uheldig at de 2 første banker jeg snakkede med, gerne ville have alle mine papirer ned og vurdere på kryds og tværs.

Enterpricer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)