Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox spørgsmål

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre om jeg er den eneste der har købt et webhotel hos Meebox med plads til ubegrænsede domæner men som pludselig kan se i min backend at jeg kun må have 10?  Er der nogen der ved hvorfor det er sådan og om de bare kan foretage sådan en ændring når de har reklameret og solgt en løsning til mig med ubegrænsede domæner?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke du skulle skrive til Meebox istedet for? De kan helt sikkert bedre svare på det, end vi kan

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 08:12

Jeg vil sige at jeg har oplevet det samme. Jeg vil dog på den anden side sige, at med den enestående kundeservice jeg har modtaget fra deres side, så kan jeg fint leve med det. Det koster ikke så meget mere at få et større webhotel hos dem.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:12

...Og Meebox svarer generelt indenfor 1 time - det er ihvertald min erfaring :)

Fortsat god dag :)

/Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:39

NIL:

Hej

Jeg vil høre om jeg er den eneste der har købt et webhotel hos Meebox med plads til ubegrænsede domæner men som pludselig kan se i min backend at jeg kun må have 10?  Er der nogen der ved hvorfor det er sådan og om de bare kan foretage sådan en ændring når de har reklameret og solgt en løsning til mig med ubegrænsede domæner?

Hej NIL.

Du skal selvfølgelig have det du har betalt for. Så hvis du støder på problemer med de nye begrænsninger, så må du skrive en mail eller oprette en helpdesk, så sætter jeg den gerne op. :-)

Det blev ændret efter vi flyttede, som vi også annoncerede. Og så er jeg ret sikker på, at det aldrig har været ubegrænset. ;-)

http://meebox.net/meebox/for-du-kober#hvorfor_har_i_ikke_ubegraenset_dit_og_dat

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:49

Klaus Egebjerg:

Jeg vil sige at jeg har oplevet det samme. Jeg vil dog på den anden side sige, at med den enestående kundeservice jeg har modtaget fra deres side, så kan jeg fint leve med det. Det koster ikke så meget mere at få et større webhotel hos dem.

Klaus, du er selvfølgelig også velkommen til at oprette en helpdesk, hvis max. antal domæner skulle blive et problem. :-)

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:03

Super. Har en del domæner parkeret hos jer.

Patrick - Meebox:
Det blev ændret efter vi flyttede, som vi også annoncerede. Og så er jeg ret sikker på, at det aldrig har været ubegrænset. ;-)

Mener der stod 100 da jeg bestilte:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)