Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedtid på Gigahost.Dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

DesignYOU:

Johnny sørensen:

Hvad vil du så anbefale? 

for vil godt angå at få noget dårligt webhotel!!

Hej igen

Der findes en del ;)

Martin her fra Amino køre seriøs hosting, kontakt ham så kan han helt sikkert rådgive dig til en løsning som passer til dit behov ....

Jeg ved der findes flere her på Amino, måske de selv melder sig ...

/allan

Yes Ja jeg vil også bakke op om Martin fra Exaweb, super god service og stabilt!

Enig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Jeg har haft Gigahost i et års tid nu og for mig kører det upåklageligt. Har aldrig oplevet nedetid, ej heller at jeg ikke kunne foretage backup af DB og filer.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 21:57

ProSupport.dk:

Jeg har haft Gigahost i et års tid nu og for mig kører det upåklageligt. Har aldrig oplevet nedetid, ej heller at jeg ikke kunne foretage backup af DB og filer.

Jeg har samme oplevelse hos Gigahost

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:55

Jeg tror først det var mit net som ikke vil log på, men så kontakter jeg min webmaster og han kun hele ikke logge på, og ved gigahost svarer de ikke på min beskeder :(

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:09

Det kommer helt an på hvilken prisklasse du leder efter. Ingen host kan sige de altid er oppe. Men man kan gøre det selv at man ikke leder efter den billigste, men heller ikke den dyreste. samtidig er det også en god ide at tjekke en hosts netværk, hvor de ligger osv, da det også har lidt indflydelse. og så selvfølgelig tjekke hvor mange der er hostet på samme server.

alternativet er at du får dig en dedikeret server hos en god host som ved hvad de har med at gøre og ikke mindst med en god hastighed og godt netværk. Så er du godt kørende og det vil så kun være din hjemmeside(r) som køre på den server. Men det er så i den dyre ende. denne har jeg selv valgt og har aldrig været mere tilfreds i de 15 år jeg har haft med nettet at gøre :)

MVH Kim

Glemte lige. Mange tror at deres server ikke har nedetid fordi de fx kun bruger den selv om dagen, og måske endda kun få timer om dagen, men prøv at bruge en service som http://www.pingdom.com/ de pinger serveren/domænet og sender dig en rapport hver måned for hvor meget nedetid der har været. det har virket fint for mig (selvom jeg stort set er på min server konstant) Big Smile

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 05:30

Kristian R.:

Tror det har meget at sige, hvilken server man ligger på ved Gigahost.

Jeg har 4-5 hjemmesider hos dem og oplever stort set aldrig nede tid.

Er dog også selv begyndt at skifte til Meebox, da deres priser, service og software er væsentlig bedre!

:)

Hvordan kører din ftp ved dem ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)