Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ID mærker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er netop påbegyndt salg af forskellige mærkater m.v. til sikring af indbo og andre værdi genstande og har i den forbindelse opstartet en lille webshop som stadig er i opbygningsfasen.

Tag et kig på den og giv gerne en kommentar om i tror at det er mulig at sælge sådanne mærker til private? Samt hvad i ellers måtte falde over, den er som sagt i opstarts fasen, så der muligvis lidt der skal korrigeres rundt omkring.

Og så har jeg også et konkret spørgsmål gående på mine handelsbetingelser, som er en standard fra unique free. Hvad med fortrydelses ret når det er mærkater med selvvalgt unik tekst? Kan man komme uden om den på en eller anden vis, eller er det bare vilkårene når man sælger via nettet til private?

Og er der nogen der kan komme med en godt tilbud på et lille simpelt logo?

På forhånd tak for hjælpen

BBsikring

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:49

Jeg tror sagtens det kan sælge, hvis du gør din side mere prof og har videoer som viser præcist hvordan det virker.
Samt eventuel glade kunder referencer, kan det blive en success.

Da jeg kiggede på dine vare tænkte jeg også på et produkt jeg fandt for et par måneder siden, som du kunne overveje at udvide med.
Jeg har ingen relation eller viden, hvordan du får fat på produktet, men et godt sted at udvide til.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:55

Hej Lasse,

Tak for ideen om videoer. Det vil jeg overveje og derudover vil ja da lige tjekke op på det produkt du foreslog.

Jeg har slettet mit "logo", da det sku så lidt skidt ud Smile. Så et godt tilbud på et lille simpelt logo søges stadig Smile

BBsikring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)