Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler I en engageret praktikant?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en frisk kvinde på 24 år, som har færdiggjort mit 3.semester på Administrationsøkonom uddannelse på Professionshøjskolen Metropol. Jeg er på udkig efter en 3 måneders ulønnet praktikplads fra tidligst medio januar 2011. 

Jeg har igennem de første tre semestre fået et solidt teoretisk fundament, som danner udgangspunkt for det sidste semester. Jeg besidder faglige kvalifikationer indenfor Administration, Økonomi, Samfundsfag, Jura, Organisation, Kommunikation og Statistik.

Hvis der er nogle, som er interesseret i at ansætte en praktikant, er I velkommen til at sende en PB, hvorefter jeg evt. kan uddybe min ansøgning samt sende mit CV og øvrige relevante dokumenter. 

PS. Der skal siges, at jeg hidtil har fået gode resultater i mine prøver og eksamener og jeg bestræber på, at det fortsætter. Endvidere er det vigtigt for mig, at location er i KBH

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:03

Hej,

Jeg ville hører om du stadig har dine studie bøger fra din uddannelse "Administrationsøkonom"

Jeg kunne desværre ikke skrive en privat besked til dig da man ikke kan klikke ind på din profil.

Du må meget gerne skrive en sms til mig hvis du stadig har dine studie bøger.

tlf 23 4466 3 3

Mvh

Marc

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:21

What do you want to do exactly?

Is it like Work for free and learn something? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)