Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sprut butikskæde?:)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja altså vil lige starte med at sige heeej:)
- jeg har de seneste dage tænkt over hvorfor vi i danmark ikke har en sput butikskæde? altså en som havde de bedste tilbud,havde åbnet til kl 3 i weekenderne (butikken skal nok helst ligge i selve byen/gågaden) og havde alle slags øl og andet. sprut som f.eks vodka, rom, wisky osv. osv... alkohol som man ikke finder i bilka,føtex?

gad fandme godt selv starte sårn en butik. men er kun 16. og JO! det er en undskyldning, da man skal være 23 for at få alkoholbevilling.:)
men ville bare nævne det. hvis nu nogle manglede en god ide:)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:28

Jeg gætter.. pga lovgivningen for tidspunkter der må sælges alkohol?:)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:51

En af de store årsager til f.eks. små supermarkeder med sene åbningstider ikke fører hård sprut, er at så stiger røveri chancen betydeligt.

En anden ting er at have sprutten frit tilgængelig for kunden, så er der ingen tvivl om du vil få et chok når der er optælling / status.

Det kan være en af årsagerne til der ikke er sådan en kæde.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:18

Jeg kunne godt se et dansk behov i at man havde butikker med langt større alkohold sortiment.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

nogle som kender lovgivningen ang. det?

- de spicelle og dyre flasker ville nok ligge bag glasmontre.
og en masse andet sikkerhedsudstyr. tror næppe at det er det som får folk til at holde sig fra at åbne sårn en butik. det nok lovgivningen? hvorfor må man ikke have åben til kl 3 om natten?  det har diskotekerne og andre døgnkoisker.
nogle varehuse har ligesom netto lagt alt deres sprut bag kassedamen. så hun/han selv skal udlevere sprutten ligesom med cigiratter.

tænker bare på at det ville se virkelig nice ud hvis man kommer ind i butikken og der alverdens alkohol. og de dyre flasker vil ligge bag montre. så hvis man vil have sårn en skal man bare kalde på en medarbejder. og tænk på hvor meget sårn en forretning ville tjene:D

hvis ingen gør det de næste 5 år, så er jeg selv igang med det;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:01

Svaret er simpelt fortjenesten...

Dem du tiltrækker fra 22-03 er personer, som typisk bare skal have en flaske sprut for at blive "stiv"/fuld. Og gerne en billig flaske, da de typisk er broke...

Og du tjener nada på sprut, hvis du bare vil have lidt konkurrence dygtige priser.

Desuden er hele Jylland + Fyn ramt af grænsehandlen...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 00:16

Fashion-Seller:

Svaret er simpelt fortjenesten...

Dem du tiltrækker fra 22-03 er personer, som typisk bare skal have en flaske sprut for at blive "stiv"/fuld. Og gerne en billig flaske, da de typisk er broke...

Og du tjener nada på sprut, hvis du bare vil have lidt konkurrence dygtige priser.

Desuden er hele Jylland + Fyn ramt af grænsehandlen...

Der er også problemet med de dårlige oplevelser som en nat medarbejder oplever.
Udover røveri og overfald, skal medarbejderen udsættes for mange skræmmende situationer.
Jeg var natmand i Sydhavnen i shell og oplevede at der kom grupper ind for at stjæle kassevis af slik, folk der ville slås og meget andet skidt.
Der var også en der kom ind dækket i blod, som beroligede mig med det ikke var hans...
Dette var oplevelser fra kun 6 ugers arbejde.

I sådan sprutkæde vil der også være høj udskiftning af medarbejdere, derfor ender det med konstante job interviews og medarbejder oplæring, samt en telefon som ringer konstant.

Tro mig det er ikke sjovt at arbejde 45 timer i sin friweekend, fordi medarbejderne har smittet hinanden med en virus og er sygemeldte.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:22

Lasse:

Der er også problemet med de dårlige oplevelser som en nat medarbejder oplever.
Udover røveri og overfald, skal medarbejderen udsættes for mange skræmmende situationer.
Jeg var natmand i Sydhavnen i shell og oplevede at der kom grupper ind for at stjæle kassevis af slik, folk der ville slås og meget andet skidt.
Der var også en der kom ind dækket i blod, som beroligede mig med det ikke var hans...
Dette var oplevelser fra kun 6 ugers arbejde.

Det er så næste problem hehe

Men når lønsomheden ik er tilstede, så bliver alle de andre problemer næppe aktuelle... Og man kan heller ik køre med to forskellige sæt priser. Et for om dagen, og nogle andre om natten. Derfor vil kun ramme en målgruppe med åbent til kl 03, og det er, dem som går i byen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28

nu det ikke kun på personerne som kommer 22-03.

butikker sægler self også normal alkohol. men hvis nu man var nummer et i danmark som solgte alverdens alkohol mærker. så ville man tjene kassen, hvis vin forretninger kan tjene kassen.

butikker vil se noglelunde sårn her ud:

men kommer ind i butikken og den ene side er der glasmontra, bag glasmontraerne er de dyreste flasker man kan få i butikker. priser fra 1000 og op til 15000

og den anden side  med hylder vil der er være helt andmelig sprut. til en  høje priser, ligesom på tankstationer.
og i midten ville der  paller, stativer med gode tilbud på f.eks sommersby, dumle og andre flasker som mange unge mellem 16 og 25 drikker.  og ved disken vil der self også være dyre cigiratter og helt anmelige cigiratter!:) hold kæft hvor gad jeg godt have sårn en forretning. tror nu gerne at der ville være står fortjeneste.

der vil desuden også være pakkeløsninger f.eks. hvis man køber for over 1500 kr en aften så kan man få det leveret ud til adressen for 150 kr. mange privat fester ville få gavn af det. og også andre diskoteker som måske ville løbe tør får en dyr flaske og havde en kendis på besøg så ville de nok være ligeglad med at miste lidt penge på det. så længe kendisen ville være tilfeds med besøget og det vil til sidst gavne diskoteket.

- beliggenheden ville klart også have en stor indfyldes. den skulle klart ligge i byen/gågaden!:)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Men når lønsomheden ik er tilstede, så bliver alle de andre problemer næppe aktuelle..

Jeg tror nu at mange blindt stoler på deres ide, at de glemmer at tjekke lønsomheden.
Så heller remse problemer op, som er relateret ideen, da alt skal overvejes, hvis det er trådstarterens yndlings ide.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)