Sidder der ikke en som er god til php, der vil lave lidt php for mig billigt.
Da jeg selv var ung lejede jeg mig selv ud billigt, så der må der sidde nogle herude også.
Skal have lavet et admin modul til den hjemmeside jeg selv er ved at programmere. Så der er funktioner til at styre brugere og rette (backend) i nogle data.
Hvad tager i, i timen ?
Det er et krav jeg kan se noget kode med data behandling :)
Du er velkommen til at sende en mail med flere Info. Jeg er datalogi-studerende på AU, og har arbejdet med php og mysql nogle år efterhånden. Endvidere har jeg kodet et par webshops fra bunden, bl.a www.onlineoutwear.dk
Er også igang med at lave mit eget framework (som shoppen faktisk er bygget på, med et shop-modul)
Jeg kender sandsynligvis en del første års dataloger o.lign. som kunne være interesseret i at hjælpe dig og det også for en rimelig pris. Præcis hvor lavt du ville kunne presse den skal jeg ikke kunne sige på forhånd, men jeg kunne forestille dig flere af dem ville arbejde til timeløn ned omkring 100 DKK.
Dog følger erfaringen jo så naturligvis oftest ikke med, så der er grænser hvad sådanne programmører kan finde ud af.
Men altså hvis 100-150 DKK lyder som et prisleje der passer ind i hvad du skal bruge, så smid mg en PM.. så skal jeg se om jeg ikke kan finde en egnet personlighed til dig.