Hej allesammen Mit navn er Mikael Danielsen, og jeg er forsikringsmægler hos Opal-Danmark, som er et mellemstort forsikringsmæglerfirma. Erhvervsforsikringer kan for de fleste virke en anelse indviklede og komplicerede, og da de færreste virksomheder har en medarbejder med indgående kendskab til forsikringer ansat, kan det være en god at alliere sig med en forsikringsmægler, da man kan risikere at bruge en masse spildtid - tid som man istedet kan bruge på at udvikle sin forretning. Hvad er en forsikringsmægler og hvilken fordele er der ved at have en forsikringsmægler tilknyttet sit firma?
Vil du med andre ord ikke at tænke på forsikringer, og i stedet fokusere på din forretning, så er en forsikringsmægler det perfekte valg.
Vi varetager med andre ord samtlige virksomhedens forsikringsspørgsmål, men til forskel for en assurandør, arbejder vi på kundens og ikke forsikringsselskabets vilkår. Opal Danmark samarbejder med de fleste danske forsikringsselskaber og kan derfor til enhver tid finde de forsikringer der passer til netop dine eller din virksomheds behov. Hermed menes ikke kun de billigste forsikringer, men også de forsikringer der rent dækningsmæssigt giver den bedste totalløsning. Det betyder at virksomheden fremover ikke skal spilde dyrebare ressourcer på at tænke forsikringer. Hvad koster det at have et samarbejde med Opal Danmark
? Det er derfor vigtigt at bemærke, at man som får en uvildig vejleders hjælp uden ekstra omkostninger. Dette i modsætning til når man hyrer en revisor eller advokat Jeg håber at ovennævnte har vakt jeres interesse og glæder mig til at høre fra jer Med venlig hilsen
Mikael Danielsen Konsulent
Mail: md@opal-danmark.dk Tlf.: 29 888 777
Opal Danmark Skadesforsikringsmæglere A/S
Medlem af forsikringsmæglerforeningen
|
Har i sidste uge lavet en bestyrelse. Her fremkom forslag om at indhente tilbud på en bestyrelsesforsikring.
Består af: Formand, bestyrelsesmedlem og direktør. (Direktør har vetoret).
MVH
PUF