Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ang. ipad eller vente på ipad 2..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har fået mulighed for at købe en billig iphone, og en billig ipad..

begge to er selvfølgelig valgfri model. Der er afbetaling over et år.. det gør at jeg ca. sparer 2.000 på den dyreste ipad, og et par tusinde på iphonen også.

jeg skal helt sikkert have iphonen, og overvejer også kraftigt at købe ipaden. Men nu bliver der jo snakket om at der snart kommer en ipad 2, som nok har bedre skærm, usb-stik osv..

ville i købe ipad, vente til ipad 2?

jeg overvejer ipaden meget kraftigt, men kan ikke rigtig beslutte mig. Synes tit at jeg siger til mig selv i en given situation at her kunne jeg godt bruge en ipad, men kan jo også sagtens leve uden, og især hvis jeg køber iphone..

Men 4000 er bare rigtig billigt for en ipad wifi + 3G 64GB. og hos cbb kan man få 1 gb gratis 3g internet i 10 måneder lige nu..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:38

Det er jo svært at rådgive andre hvad deres behov er. Men i hvilke situationer er det du kan bruge ipaden?

Det er jo sådan set bare en forvokset iphone uden telefon. Men den er da ekstremt fed, ingen tvivl om det.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 13:49

Hej

Jeg synes du skal købe iPhonen og se om den dækker dit behov. Hvis du klarer dig fint med den, så vent på iPad2 - den kommer vidst til februar.

Mvh.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 13:49

det er fx når man sidder i sengen og ser fjernsyn og lige skal tjekke et eller andet på nettet. fx da der var håndbold igår, og vi havde gæster. Der sad vi alle sammen nede i stuen og så kampen. Der kunne det være meget rart at have den med dernede så man kunne oddse. fordi gad ikke slæbe min pc med derned..

Men det var nu heller ikke så meget om hvorvidt jeg skal købe den. men mere om man skal vente til der kommer en 2'er..

Og ja, den er super super fed! mine kusiner har en hver, og hver gang jeg er hos dem bliver jeg nødt til at lige at spille på ipaden og prøve forskellige ting med den..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:55

escal8:

Jeg synes du skal købe iPhonen og se om den dækker dit behov. Hvis du klarer dig fint med den, så vent på iPad2 - den kommer vidst til februar.

Ja det er stadig i et rygte... Så vidt jeg ved, har apple ikke udtalt sig om der overhovedet kommer en ipad 2.

Jeg har haft en ipad i 2 uger nu... Jeg kan ikke undvære den... Så for mig er det formentlig årets bedste gave til mig selv

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:58

Personligt ville jeg vente til V2 og håbe de retter deres grove fejl, samtidig må de godt aflive iTunes facismen :)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 14:10

Jeg ejer selv en iPad. Jeg bruger den til at tjekke mails, læse og surfe lidt rundt. Hvis du ikke skal bruge den til andet end det, så er der ingen grund til at vente! ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 14:16

hm, nej det er jo det.. dog kunne det være lækkert med en lige så god skærm som på iphone 4'eren.. og derudover det usb-stick der, da jeg så slipper for at skulle købe kortlæser til den, så jeg kan lægge billeder fra kameraet direkte ned på ipad'en..

Men ellers kan jeg heller ikke lige se hvad de kan lave bedre..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:18

Sjoegaard:

det er fx når man sidder i sengen og ser fjernsyn og lige skal tjekke et eller andet på nettet. fx da der var håndbold igår, og vi havde gæster. Der sad vi alle sammen nede i stuen og så kampen. Der kunne det være meget rart at have den med dernede så man kunne oddse. fordi gad ikke slæbe min pc med derned..

De ting kan din iphone jo også. Så du har jo sådan set ikke behov for det. Med mindre du har en god økonomi til gadgets ville jeg købe iphonen først og se om den ikke udfylder de behov du har for ipaden - og så ender det jo nok med at v2 er blevet annonceret og du så har bedre mulighed for at tage stilling.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 14:26

Ja, og det er jo netop også det jeg tænker.. men det er bare lige mere lækkert med en større skærm - især når man skal læse fx bøger. og nogle af spillene er også bedre på en ipad.. men det er jo ikke en nødvendighed.. min økonomi kan fint klare det, i det at jeg også får noget af iphonen i julegave formodentlig.. men jeg ved bare ikke om det er 4000 kr. ekstra værd? og hvor ærgelig bliver man mon, når ipad 2 kommer?

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)