Hej alle. Jeg har fået mulighed for at købe en billig iphone, og en billig ipad.. begge to er selvfølgelig valgfri model. Der er afbetaling over et år.. det gør at jeg ca. sparer 2.000 på den dyreste ipad, og et par tusinde på iphonen også. jeg skal helt sikkert have iphonen, og overvejer også kraftigt at købe ipaden. Men nu bliver der jo snakket om at der snart kommer en ipad 2, som nok har bedre skærm, usb-stik osv.. ville i købe ipad, vente til ipad 2? jeg overvejer ipaden meget kraftigt, men kan ikke rigtig beslutte mig. Synes tit at jeg siger til mig selv i en given situation at her kunne jeg godt bruge en ipad, men kan jo også sagtens leve uden, og især hvis jeg køber iphone.. Men 4000 er bare rigtig billigt for en ipad wifi + 3G 64GB. og hos cbb kan man få 1 gb gratis 3g internet i 10 måneder lige nu.. Mvh Tobias. |
Det er jo svært at rådgive andre hvad deres behov er. Men i hvilke situationer er det du kan bruge ipaden?
Det er jo sådan set bare en forvokset iphone uden telefon. Men den er da ekstremt fed, ingen tvivl om det.