Hej Amino'er. Jeg startede for 4 måneder siden, websitet ModeBarn.dk, sammen med en partner. Ideen med siden var at skabe det profitable mellemled mellem købere af børnetøj og de mange forhandlere. Indtjeningen kommer via Affiliate Marketing og eventuelt Adsense. Umiddelbart efter lanceringen af siden, fik vi begge meget travlt med studie og arbejde, og derfor gik projektet i stå. Det lader ikke til at travlheden ligger sig lige foreløbig og derfor har vi besluttet at skille os af med ModeBarn.dk. Lidt hurtige facts: #1 placeringer på Google på følgende relevante keywords/sætninger: Vi har tjent cirka 800 kr på siden lancering, og det er uden at bruge tid på vedligehold. Bruger du 15 timer på konstruktivt at optimere siden, med fokus på indholdsoptimering og linkbuilding, så vil du nemt kunne skabe en passiv indtjening på min. 1000 kr pr. måned. Der er selvfølgelig potentiale for langt større beløb, hvis du har tiden til det. Hvad er det du kan købe? En Affiliate side om Baby- og Børnetøj, som er klar til at tjene penge. Der er selvfølgelig mange muligheder for optimering, men fundamentet er på plads. Derudover vil jeg også gerne highlighte vores brand-søgning, som der er et stort potentiale i. Du får selvfølgelig domænet med i prisen, som er betalt frem til den 13. Juli 2011. Pris? Vi er ude efter en hurtig handel, og derfor sælger vi siden til den som har budt højest i aften kl. 23:59. Dit bud skal være på min. 1000 kr. Er du hurtigt ude med en fin pris, så dropper vi deadlinen. Byd ved at sende mig en PB her på Amino. Du er selvfølgelig også velkommen til at stille spørgsmål til siden, her i tråden.
|
Det skal også nævnes, at jeg selvfølgelig kan sende opgørelse over indtjening og trafik.