Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bertel Haarder slår flik flak og bliver voldelig

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Men det kunne åbenbart misforstås, og derfor lovede jeg at skrive det tydeligt hehe

He he....

Det kunne være at der skulle indføres et "ADVARSEL: Begrebet ">ironi er anvendt i dette indlæg", så du slipper for den slags henvendelser :o)

Selvfølgelig skal de ikke have penge til mere fjolle TV. De skal have flere penge til endnu større lokaler og mere udstyr, så de endnu bedre kan udstille deres manglende kompetencer. Gerne i HD :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:12

igang:

Selvfølgelig skal de ikke have penge til mere fjolle TV. De skal have flere penge til endnu større lokaler og mere udstyr, så de endnu bedre kan udstille deres manglende kompetencer. Gerne i HD :o)

Eller til at bygge endnu en "by" hahahaha

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er der tale om magtmisbrug fra pressens side, at latterliggøre en person med sådanne udtalelser, og som DR gjorde i går, udsende en ringetone med hans vredesudbrud, det viser jo klart som der er nævnt utallige gange i denne tråd, at det er manden man går efter og ikke bolden.

Hele begrundelsen med at det var for at synliggøre arbejdsvilkårene imellem journalister og pressen, det hænger ikke sammen med at DR udsender ringetoner og bruger betegnelsen satire. De fik jo også kolde fødder nogle få timer efter, og fjernede ringetonerne igen, men skaden var sket og kan ikke bortforklares.

Pressen som oftest betegnes som den fjerde statsmagt, har via sin dækning af nyheder og information mv. mulighed for at distribuere sit budskab til mange personer på kort tid.
Pressens fornemmeste opgave ligger i at føre en uformel kontrol af de tre andre statsmagter, med et sådant ansvar ligger der også en forpligtelse til at overholde etiske spilleregler.

Hvis det er den nye DR stil, så kan man kun opstille et senarie... Pest eller Kolera når der skal vælges imellem DR eller Ekstrabladet... ;D

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Fashion-Seller:

Hvis det er den nye DR stil, så kan man kun opstille et senarie... Pest eller Kolera når der skal vælges imellem DR eller Ekstrabladet... ;D

.. Dog med den enkle men alligevel ret ubehagelige detalje, at DR får et milliardbeløb  i statsdikteret tilskud via licensen. Er der nogen som vil påtage sig opgaven at genopfriske begrebet Public Service overfor DR? I min bog er det ikke lig med offentlige skæderier med inviterede interview gæster, eller efterfølgende fremstilling og publicering af en nedværdigende ringetone til download fra selvsamme licensbetalte medies hjemmeside.

Et citat fra den gældende Public service-kontrakt mellem DR og kulturministeren.:

Der skal i udbuddet tilstræbes kvalitet, alsidighed og mangfoldighed.
Ved programlægningen skal der lægges afgørende vægt på hensynet til informations- og ytringsfriheden. Ved informationsformidlingen skal der lægges vægt på saglighed og upartiskhed.

Man fristes til at tro, at chef hos DR Nyheder, Ulrik Haagerup, har set sig lun på chefredaktørstillingen hos Se & Hør, når han kunne godkende et sådant nedværdigende indslag.

Når nu Journalistforbundet har udtalt betænkelighed ved DR's visning af indslaget, må de da vågne op? 

Jeg undrer mig over, at DR er så ivrige efter at ligne de (andre?) tabloide medier.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nørresundby
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:09

I takt med min fortid i politiskarbejde, samt organisationarbejde har jeg arbejdet tæt sammen med Bertel. Må desværre indrømme jeg nemt kan nikke genkende til hans adfærd.

Dog mener jeg hans vrede og hans måde at reagere på er uacceptabel - Men dog fuldt ud forståeligt. DDR Journalisten er en Amatør der skulle have fundet sig et andet erhverv, hvis ikke han kender kutymen ved at interviewe en minister. 

Personligt mener jeg at journalisten må respektere at han har brugt meget af ministerens tålmodighed ved at bed ham komme til DR byen en fredag aften, selvom Bertel først afslog.

En opfordring til både journalist og minister er find jeg er andet erhverv.

BH 

/Simon Christensen

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 06:28

Dejligt at se svarende her, og I skriver det godt. Journalisten er da en idiot, og DR er da endnu større idioter for at prøve at presse noget sensation ud af det her. At DR journalister ikke har bedre ting at tage sig til.... men sådan har det jo været længe :)

Det er helt i orden at lufte sin utilfredshed og vise hvor ens grænser går. At DR så offentligegøre videoen det siger en del mere om dem.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 07:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lavet sådan at man kan hent hans ringetone :D alt du skal gør eller i skal gøre er og klik på http://johnnysks.dk/?p=1320 så er der en info om det derinde...

Se julesangen her: http://johnnysks.dk/?p=1312

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:37

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)