|
Hold det dog i den tråd der allerede kører aktivt. Med mindre du har noget nyt at bringe, som ikke passer i den eksisterende.
|
|
Det er svært at svare på om de er færdige.... Deres hjemmeside er oppe og har også kikket deres presse meddelser igemmen. For mig virker det ikke som om de selv ved hvad de laver... |
Skrot Amoks http://skrotamoks.dk
|
Har du handlet med dem? Eller er det bare en sladdertante tråd du vil have? For hvis ikke du er kunde hos dem, så vil jeg bede moderator om at slette indlægget, da det ikke tjener noget alment forhold andet end muligvis vil skade virksomheden mere end det vil gavne. Er du kunde hos dem, så ring i morgen. Er du ikke kunde hos dem, men overvejer det, så ring i morgen. Resten er bare latterligt pis og papir Grow up! |
Køb ren argan olie her
kandetpasse har en historik med tråde hvor emnerne (husket frit fra hukommelsen) er: Denne (om BPP er færdige) En hvor der søges barcode-systemer. En hvor der spørges ind til folks tanker om hvordan man ville kunne drive BPP-lignende virksomhed. + aktiv deltagelse i den aktive BPP-tråd
I'm just saying
|
|
De ting kan sagtens afdækkes uden at et specifikt firma nævnes. Du kan bare skrive en overskrift der passer til det du vil. Eksempel: Ny pakkedistribution - hvad skal jeg passe på? og så ellers spørge derudaf i tråden. og hvis du tænker at starte noget, så tag dog kontakt til dem, hvis de er på røven kan du købe det billigt, hvis de mangler investorer og adm arbejdskraft så er det også billigt at komme ind. Ingen på Amino kan afdække disse ting du efterlyser med mindre de sidder i direktionen eller bestyrelsen (og den er orienteret) så derfor virker det formålsløst at bede Aminoer spekulere i hvad der i vejen. Rent Tantefnidder og du ved det også godt. Hvis ikke du ved det, så lad være med at starte en virksomhed i den kategori. |
Køb ren argan olie her