Jeg åbnede i går min side http://bit.ly/hMRvzl som også virker på Android. Men da jeg ikke har en Android eller kender nogen i nærheden der har en, vil jeg gerne hører om der var nogen der gad at tage et screenshot af denne side i browseren på Android.
Taget fra Android browseren på min HTC Desire, med den seje ShootMe app.
Du kan se andre seje Android apps til mobilen her og her.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Joo, det må du da gerne. Er der plads til et credit link til min Amino blog vil det være meget velkomment
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak for det. Giv mig et praj, hvis du skal bruge flere/andre Android screenshots.