Kære aminoer, Jeg har et website hvor der bliver snakket om hverdags-dilemmaer. Man kan søge gode råd til sine forskellige udfordringer - brugerne selv svarer på dilemmaerne med deres egne erfaringer og input.
Sitet er meget nyt, og derfor er der ikke super mange brugere endnu. Men der er allerede sendt nogle ret alvorlige dilemmaerne ind til os. Og jeg har det helt skidt med, at der endnu ikke er flere brugere og dermed hurtigere og flere kommentarer til dem.
Derfor spørger jeg nu: Hvis du har 2 minutter - vil du så ikke godt gå ind og se om der er et eller flere dilemmaer, du kan hjælpe med? Man kan være fuldstændigt anonym, og kommentarer kræver inden brugeroprettelse eller lign.
Du ligger ikke side 1 på google , med hverdag problemer mv
Husk sørg for at optimere på alle emmer på siden , med stram blogging af dig ,du kan ikke for lange fra dag 1 af der er 10.000 bruger og det er nogle svære spørgsmål der stilles .
Husk opret facebook gruppe tvitter gruppe , være aktive i alle de social medier der næsten findes , din mål sætning passion iværksættere gjest skal være at skaffe eksperter på masser emmer , de social medier kan sikkert skaffe de nødvendige