haha, jeg fandt lige ud af at jeg er nævnt i Medina's nye bog - Tæt på Medina :D |
Henrik Nielsen:haha, jeg fandt lige ud af at jeg er nævnt i Medina's nye bog - Tæt på Medina :D
Kan vi få et citat? lyder ret vildt :-D
haha, jeg fandt lige ud af at jeg er nævnt i Medina's nye bog - Tæt på Medina :D |
Kan vi få et citat? lyder ret vildt :-D |
Cool! Hvor meget måtte du lægge? |
På et tidspunkt spurgte hun på hendes FB side, hvad man kunne tænke sig at spørge hende om, hvis man mødte hende. Jeg stillede spørgsmålet " hvor får du dit mod fra" Der gik en rum tid, og så blev jeg kontaktet af Lotus Turell ( ja rigtigt... Dan Turells datter ) der spurgte om de måtte bruge mit spørgsmål i bogen Jeg havde egentligt glemt det indtil jeg så bogen på bibberen idag, måtte have den med hjem og bladre den igennem |
Tell us more |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Det lyder vildt fedt til lykke med det. Det Kunne være dejligt oveni du udnytter det og kommer i medier får en avis artiklen , med dit navn og måske links til din hjemmeside , fra disse online medier |
Tak Mikael :-) , jeg er desværre ikke den eneste, der er valgt til bogen, så jeg tror at medierne er ligeglade |
Sejt :)
Også et godt spørgsmål. Hun er jo en modig kvinde, der tør hvor andre tier. God søndag, |