Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogging software...hvad bruger i?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Cyberman29:

Men er blogspot, da ikke fint nok? eller?

Det kan være fint nok at starte med. Det giver bare mere kontrol over tingene at installere wordpress på eget domæne , du skal bare finde et billigt webhotel , men dem er der også en del af

Ja det ved jeg godt.... men jeg syntes bare at blogspot giver dig det du har brug for... og jeg syntes ikke jeg kan finde nogen passende templates til min blog til wordpress:(

Det skal lige siges at jeg ikke er ny inden for internettet hosting, programmering o.s.v

Jeg er bare ny til blogging, så derfor behøver i ikke give mig råd vedr. hosting og sådan, men ellers tak.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:42

Ohhh shit, undskyld alle de indlæg:/!!!

Jeg troede bare mit internet var langsomt, og at den ikka gad at registrere at jeg trykkede, så den har åbentbart registreret det alligevel, og så har jeg åbentbart oprettet en masse indlæg???

Det må i undskylde

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59

jeg bruger wordpress det er enkle og let, jeg har mit egen eget domæne og webhotel , det er hos dandomain ,

husk at have en viden passion og en iværksættere gejst der siger , du kan lave masser af blog indlæg gerne flere 100 eller 1000 stk. og jeg har mit mål jeg vil gerne videreformidle min viden om striptease

Jeg er i hvert fald ikke den bedste til at skrive i Html, og wordpress fungere perfekt for mig

Husk vis ønsker det ses at, at være aktive og skrive overalt, dette giver også både øvelse hvordan du skriver de indlæg, tit får man feedback i forummer,

selvfølgelige bedste det er forum der passer med dit emme, der skal også links og atter links til din blog , da en ægte iværksættere gerne vil ud med sit budskab til hele verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:18

Du kan kigge på wordpress. Det finder du på http://wordpress.com. Her opretter dig som bruger, vælger et design og så er du klar til at blogge på 5 minutter.

Hvis du gerne vil have dit eget domæne, hvilket måske virker lidt mere seriøst, men også giver noget mere bøvl, så skifter du bare til wordpress.org. Her kan du gratis downloade nøjagtig samme blogengine, og installere på din egen webserver.

Ja, det er så her det bliver tricky, fordi nu skal du så til at have et catchy domænenavn (og de er som regel taget), og så koster det jo lidt penge. Dog er det meget lidt. Du kan have dit website for under 500 kr om året.

Wordpress er rigtigt godt når du har dit eget website, fordi der er et hav af moduler til det, afstemningsmodul, debatmodul, fotomodul, betalingsmodul, osv osv... Omkring 10.000 i alt, og internettet er fyldt med artikler om hvilke moduler der er de bedste til hvad.

God fornøjelse,

Nikolaj.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 10:36

Jeg ved ikke lige hvorfor i skriver til mig som om jeg ikke kender noget på nettet, jeg syntes ellers jeg gjorde det klart nok i mit tidligere indlæg, jeg er overhovedet ikke ny på nettet, jeg tilbyder faktisk selv hosting til andre.... så jeg siger det igen, i behøver ikke forklare de store tekster om hvordan man downloader wordpress o.s.v når jeg i forvejen har styr på det. Bare for jeres egen skyld

Men elles tak for jeres indlæg..... jeg har tænkt mig at blogge om det med at have firma som ung og sådan, men jeg syntes bare ikke jeg kan finde et passende tema til det, kender i måske 1 som kunne passe til det?

Eller skal jeg til at udvikle et selv?

Cyberman29

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:42

Cyberman29:

Jeg ved ikke lige hvorfor i skriver til mig som om jeg ikke kender noget på nettet, jeg syntes ellers jeg gjorde det klart nok i mit tidligere indlæg, jeg er overhovedet ikke ny på nettet, jeg tilbyder faktisk selv hosting til andre.... så jeg siger det igen, i behøver ikke forklare de store tekster om hvordan man downloader wordpress o.s.v når jeg i forvejen har styr på det. Bare for jeres egen skyld

Det er logisk nok, prøv at læse dit 1. indlæg herinde, her efterspørger du folks erfaringer, dem får du så! Måske skulle du definere dine spørgsmål bedre 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 10:48

Henrik Nielsen:

Cyberman29:

Det er logisk nok, prøv at læse dit 1. indlæg herinde, her efterspørger du folks erfaringer, dem får du så! Måske skulle du definere dine spørgsmål bedre

Det jeg mener er at, det er da godt når de kommer med deres erfaringer med det, og hvad de syntes er bedst, men som jeg har skrevet i mine tidligere indlæg, er jeg ikke ny på nettet, så derfor behøver i ikke at skrive hvor man kan downloade wordpress, og en masse om hosting o.s.v

Men det var slet ikke ondt ment, det var bare for jeres egen tids skyld, at i ikke behøver at bruge tid på at forklare hvordan man downloader det og sådan, men i må rigtig gerne komme med jeres erfaringer med dvs blogging software.

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:52

Du skal bruge www.tumblr.com 

Held og lykke 

Partner @ The Social Agency 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:44

The Business:

Held og lykke

Tak for linket, og egentlig en ret fed service, men der er bare ikke rigtig de store mugligheder, hvis man f. eks vil have adsense på sin blog, men elles tak.

Og lige til jer andre, i må meget gerne tjekke min nuværende blog ud her www.ungmedfirma.blogspot.com.....syntes i jeg stadig skal beholde den der?

Eller skal jeg sætte den op i wordpress, men kan kender i nogen designs som ville passe til min nuværendes blog indhold?

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:05

Cyberman29:

The Business:

Held og lykke

Tak for linket, og egentlig en ret fed service, men der er bare ikke rigtig de store mugligheder, hvis man f. eks vil have adsense på sin blog, men elles tak.

Og lige til jer andre, i må meget gerne tjekke min nuværende blog ud her www.ungmedfirma.blogspot.com.....syntes i jeg stadig skal beholde den der?

Eller skal jeg sætte den op i wordpress, men kan kender i nogen designs som ville passe til min nuværendes blog indhold?

Nu er jeg ikke den store Adsense bruger, men er det ikke bare et stykke kode du skal indsætte?

Du kan nemt integere kode i din Tumblr blog. Faktisk kan du pille ved hele molevitten ;-)

Min Tumblr Blog: http://www.stenderup.tumblr.com

Partner @ The Social Agency 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)