Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

uddannelses spørgsmål igen!:)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino folk igen

fik svar på rigtig mange spørgsmål på mit andet indlæg. så fucking tak for hjælpen før!
grunden til jeg starter et ny indlæg er at den anden jeg lavede igår gik hen imod den lange uddannelsesvej og vil sikkert hjælpe mange andre som læser indlægget. dog starter jeg et nyt indlæg da der er andre ting som bliver drøftet her!:)

tror ikke jeg vil kunne klare en bachelor og så en kandidat. det lyder bare kedeligt i mine øre lige pt. da jeg er ikke så vild med at læse.

-men bare lige til at starte med vil jeg sige at jeg pt. går  i 10. klasse på en privat skole
efter det har jeg tænkt mig at begynde på HF linjen

-og efter det vil jeg meget gerne igang med en handelsøkonom og måske derefter finansøkonom

grunden til det er at jeg vil starte mit eget en dag . f.eks en ny møbelkæde eller butikskæde

er handelsøkonomen ikke god til at man udruster sig til at styre sit eget firma en dag?
hvis ikke, er der andre uddannelser som passer bedre til det.

og grunden til jeg måske også vægler finansøkonom uddannelsen bagefter. er at jeg meget gerne vil have en stor viden om ejendomsmarkedet. da en ejendomsmægler har en finansuddanelse.

- så alt i alt. hvad synes i om de to uddannelser?
er de gode?
nogle som har taget en af dem?
kan de bruges til det jeg har tænkt mig at være?

sidste spørgsmål!
kan man tage en kandidat uddannelse hvis man har taget  den ene eller bagge uddannelser jeg har nævnt her, altså hoppe bachelor over?:)

forsat god ferie!:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke hoppe direkte over på kandidat. Men du kan få merit for HD 1 del, så du starter på HD 2 del. Eller du kan Ha Almen på f.eks. CBS eller RUC på 1,5 år. På CBS er kravet bare, at du har statistik og driftsøkonomi. 

Og først bagefterkan du søge ind på en kandidat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)