Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en studerende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen mit navn er Marco, jeg er 17år og går på handelsskole lidt udenfor København. En af mine venner og jeg investerer ret meget i aktier, vi har også tjent en masse gode penge på det. Aktier og bare penge generelt har altid interesseret mig. Jeg har planer om at tage på Københavns universitet for at læse "finansøkonomi" fordi hvorfor skulle man vælge "Villa, Volvo og vovse" når man kan få "Mansion, Maserati and Money". Det jeg ville høre jer om var, om i havde et par idéer til noget jeg kunne lave mens jeg studere, for at skabe en formue. Jeg har en idé om at starte et investerings firma efter universitetet, men det er jo stadig et godt stykke tid til men hvis i har nogle idéer så skyd løs og tak på forhånd.

-Marco

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:08

en formue er jo ikke noget man bare lige skaber.

men ved du meget om investering i aktier osv. så kunne du evt. blogge om det, og tjene nogle penge via reklamer. det er ikke en formue du tjener, men en wordpress side er gratis at lave, det er kun lige domænet der koster noget..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 17:12

Er du sikker på du er 17 år?

Du kan ikke læse "finansøkonomi" på København's Universitet.

Du kan læse finansøkonom(erhvervsakademisk uddannelse) på en handelsskole eller et erhvervsakademi.

Du kan læse erhvervsøkonomi på en handelshøjskole(CBS, ASB m.m.).

Du kan læse økonomi på et universitet(København's Universitet m.m.)

Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:58

Mads, jeg er ret sikker på at jeg er 17 år.. tak for rettelsen..

Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:50

Well, der er kort sagt to muligheder:

- Enten har I succes med at investere i aktier fordi I har en metode der virker (I kan forklare hvorfor I har succes). Bliv ved!

- Eller også har I succes fordi I er heldige at ramme de rigtige aktier. Statistisk set stopper det på et tidspunkt, så lad være at investere for længe...

Held og lykke med det.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 21:06

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)