Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Website, Earlybirdnest.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Kunne godt tænke mig at høre Jeres mening om hjemmesiden. Den er lavet i iWeb og efterfølgende rettet til i notepad++ - Jeg er ikke den store HTML haj, så der er sikket fejl at spore.

Alt feedback værdsættes.

Med venlig julehilsen

Mikkel

Earlybird

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56

Hjemmeside okay især når, du ikke har lavet noget før er det super godt klaret.

Vis kunne få lavet et sigende logo i banner om rengøring ville være super.

Billeder på siden, brug nogle om jeres produkter om rengøring på forsiden, et billedet med blade i er ikke ret sigende om jeres produkt.

Kontakt siden stort tomrum hvidt intet billede eller tekst, jeg sider ved 10 skærm derved troet første der ikke var noget på siden.

Kontaktformular vis kunne sættes på siden ville det være en fordel derved lettere at kontakt jer

Sæt gerne igen på kontakt siden øverste på siden igen jeres CVR nummer igen og jeres telefon nummer , folk kigger tit sikkert efter dette, når de hurtigt vil kontakte jer

Brug gerne h1 på siden til overskrifter og lidt h2 til underskrifter på dine sider, de lange tekster er derved lettere at overskue og læse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 23:15

Min første tanke er enkel og stilfuld, det kan jeg godt lide. Jeg er måske lidt i tvivl om farverne passer sammen, men ellers synes jeg faktisk at den er rigtig flot.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 00:24

Jeg er enig med Mikael i at kontaktsiden godt kunne være bedre layoutet - På en 17 tommer skærm skal man også scrolle for at se det meste indhold.

Farverne er friske. Det er altid svært med store kontraster i farverne - men det er rigtig flot når det lykkes. Jeg ved ikke hvad der skal til for at farverne falder helt på plads uden at ty til en mere neutral farveholdning..

Sidefoden med info om firmaet sidder med stor afstand til det øvrige indhold på flere af undersiderne.

Den grå baggrund på sidefoden er lidt fremmed fra den øvrige stil.

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 08:27

Tusinde tak for Jeres kontruktive feedback.

God idè med et logo, det vil jeg se nærmere på. Jeg har før tænkt på at det ville være meget bedre med nogle lidt mere personlige billeder, dem arbejder jeg på at få lavet.

Kontakt siden er desværre lidt tom. Der har før været et billed af visitkort med kontakt info, desværre har jeg måtte tage billedet af pga. problemer med det telefonnummer der stod på visitkortet. Men måske et billed af mig selv på kontakt siden ville være bedre.

Jeg har hele tiden godt ville have en kontakt formular, men har ikke fået sat mig ind i hvordan det gøres - det vil jeg gøre.

Mht. farverne, er det mon den lyserøde farve der clasher ?

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:27

Herligt frisk side. Den grønne farve signalerer virkelig rengøring - det er lige før, man fornemmer duften af Ajax Smile

Der er lige en del sproglige småfejl, f.eks. markedes bedste > markedets bedste, Jeres >jeres

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 10:46
Tak for det Rasmus. Jeg vil gå siden igennem for sproglige fejl.
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:48

Jeg synes du har en flot og meget overskuelig hjemmeside

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 15:59

Mange tak!

Nu er der kommet billed på kontakt siden igen, dog ville det sikkert være optimalt med et decideret profilbilled senere hen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)