Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der for vores lille samfund

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vågner til en ny og fantastisk  fredag yes... endelig weekend  jeg tøffe ud i postkasse for at hente avisen  da jer ser der ligger et lille fint brev fra vores lokale jobcenter  i brevet står der jeg skal møde i vores lokale idræts center  til et møde og at få en uddannelse........ hvad en uddannelse jeg har da en uddannelse   tænker siger jeg til mig selv  jeg griber straks telefonen og ringer til jobcenteret  jeg får afvide hvis jeg ikke møder op vil det få konsekvenser til mig   så jeg skal alså på uddannelse kursus selv om jeg har en uddannelse og og et godt job  ..... har vores danske system ikke andet at give sig til at  sende brev til os der har uddannelse i stedet for hjælpe de unge mennesker der ikke har uddannelse  kan ikke lade vær med at more mig over det men  det er bestemt også en træls ting der gjorde  min dag lidt anderledes end forventet .......... 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57

hm. Det lyder da mærkeligt!

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:04

Hvorfor kan de bestemme det, hvis du - som du skriver - har et godt job?

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09

tja det er også det jeg spørger mig selv om

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:14

Rene :

tja det er også det jeg spørger mig selv om

Men hvis ikke du får penge fra det offentlige - så har de vel ikke en klemme på dig...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 12:16

Denne sag lyder da noget speget. Der er især to ting jeg godt kunne tænke mig at få uddybet:

- din jobsituation. Er du i fast atbejde og ikke tilmeldt jobcenter eller modtager ydelser fra det offentlige?

- konsekvenser. Hvad skulle det være helt præcist?

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

det gør jeg ikke  og har aldrig modtaget det men har da tænkt mig at spørge dem hvad konsekvensen  er

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

jeg har skam fast arbejde og jeg ved heller ikke hvad konsekvensen er det er det jeg vil ringe til dem mandag og spørge om

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)