Hej Amino. Er der nogen af jer der ved hvordan jeg får gavekort og rabatkoder. Dem der hjælper får rabatkoder til min webshop MN Templates. Så hjælper få rabatkoder Håber i vil hjælpe. Hilsen MN Templates |
Up
Hej Amino. Er der nogen af jer der ved hvordan jeg får gavekort og rabatkoder. Dem der hjælper får rabatkoder til min webshop MN Templates. Så hjælper få rabatkoder Håber i vil hjælpe. Hilsen MN Templates |
Hej, jeg er ikke helt med, hvad det præcist er du efterlyser.. altså gavekort og rabatkoder til hvad? |
Er standardfunktionen i PrestaShop ikke god nok?
|
Hej, Tak fordi du hjælet os. Så du får en rabatkode på 20%. Koden er: CHRISTMAS Du og de andre kan bruge den på webshoppen. Hilsen MN Templates |
Hej MNTemplates. Jeg synes du skal indsende din rabatkode til HuskRabatten.dk. Det hjælper både på din placering i Google, dit salg og giver dig flere facebook fans, hvis du har en Facebook side. Se alle fordelene her. God fornøjelse :D |
Hej Kasper. Tak. Jeg sender den ind nu. Kender i flere af son nogen sider som kasper sider? Hilsen MN Templates |