Vi tilbyder komplette løsninger, fra avanceret webshop-løsninger til logo-design. |
Ejer og stifter af webbureauet www.mbc-design.dk (eksisteret siden marts måned 2003).
Rigtig god jul til alle aminoer
Vi tilbyder komplette løsninger, fra avanceret webshop-løsninger til logo-design. |
Ejer og stifter af webbureauet www.mbc-design.dk (eksisteret siden marts måned 2003). Rigtig god jul til alle aminoer |
MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk
Vi arbejder også med programmering samt design, tryk m.v. Se min signatur. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Nu er det jo efterhånden en gammel tråd det her, men ikke desto mindre vil jeg også lige præsentere mig selv. Jeg hedder Lars Bachmann, og ejer virksomheden conseo. Hos conseo har vi fokus på online markedsføring, søgemaskineoptimering, samt SMS og E-mail markedsføring. Jeg har tidligere arbejdet som webudvikler, og løser i dag også opgaver inden for udvikling af websites, CMS og weblogs. |
Selvom det er en gammel tråd, bliver der jo stadig holdt liv i den, så det er jo helt fint :-) Jeg vil da også lige præsentere min portfolio side, som jeg har lavet i forbindelse med mine studier. Jeg beskæftiger mig primært med webdesign for lokale i Vejen.
portfolio siden er www.jau.dk |
Google optimering (SEO og Google Ads)
Var det ikke noget med en wiki side der skulle overtage funktionen af denne tråd? :) |
Jo her er den :-) |
Hej Nikolaj Jeg driver Hedeby.Net hvor jeg leverer profesionelle hjemmesider med CMS. Du kan se mere om min virksomhed på www.hedeby.net. Dbh. Lasse |
Jeg kan faktisk ikke helt huske hvorfor jeg startede denne tråd. Siden da er jeg selv blevet ejer af et lille webbureau, STANDOUT I/S som der kan læses mere om på www.standoutdesign.dk. |