Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

!250 kroner! få en hjemmeside med cms og logo til kun 250 kroner

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej, venner!

Overskriften er ment som en joke, tilgiv mig, men efter at have læst diverse tilbud fra udbydere med "slå til nu" priser og det ene og det andet, til helt latterlige priser, langt under markedspriserne sidder jeg helt måbende tilbage.

Falder folk virkelig for disse letkøbte løsninger?
Man må da regne med at når man betaler så lidt penge, for et produkt hvor markedsprisen er væsentligt højere at kvaliteten er derefter - og folk labber det i sig!

Kan man regne med at få en hjemmeside skræddersyet til éns egne behov og et unikt design, plus logo til disse usædvanligt lave priser?

Er et ordentligt stykke grafisk håndværk ikke længere værdsat? Måske fordi det ikke er håndgribeligt..

Er der rent faktisk nogle der har fået en flot og unik hjemmeside/virksomhedsprofil, som er 100% tilfredsstillende, til en meget lav pris?

Ja undskyld - men jeg undres..

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Multimediedesigner:

Er et ordentligt stykke grafisk håndværk ikke længere værdsat? Måske fordi det ikke er håndgribeligt..

Tag det som at markedet er fyldt op og at pengene ikke sidder løst hos virksomhederne, det er egentligt blot markedsvilkår, som deles af rigtigt mange brancher i øjeblikket

Cheer up, skil dig ud med lækkert design, så skal du nok få folk til at komme til dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

google lige billige hjemmeside 1000 kr  og google billige hjemmeside 500 kr , ja så der er sikkert mange der tilbyder denne billige ydelse

Når så mange tilbyder at få lavet hurtige skabelon der laves på maks. 1 time skal de nok kunne leve af det , dog ved jeg ikke om de kan leve med den samvittighed at levere så dårlige hjemmesider til sådan en dyr pris, for det største arbejde for dem er at fremsende faktura, det er ikke at lave hjemmesiden , der er det største arbejde.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Ja det er rigtigt nok.

Det er let-tjente penge for div. "it-guruer" at for eksempel sætte et cms op med et random tempalte eller noget, men det fortjener de firmaer også når de ikke har lyst til at rent faktisk betale et rimeligt beløb til alle de stakkels freelancere der pukler.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:39

Nu er det forskelligt.

Jeg roder selv med Joomla og kodning som hobby.
Om jeg tilbød en side gratis eller for et lavt beløb, ville det bare betyde jeg havde tid og frisk på at arbejde istedet for at stirre på røvsygt tv eller lignende fordummende ting.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:39

Jeg er enig med dig, Mikael , men fordi der er så mange, så tyder det også på at der er et marked for det!

Fra CPH
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:40

Først og fremmest så synes jeg det er fint vi her på Amino kan finde gode tilbud, hvad enten det er i form af en hjemmeside eller måske en vinterjakke. At prisen måske i nogle markeder presses utrolig meget af konkurrencen er en anden ting. (herunder f.eks. hjemmesider)

I markedet for eksempelvis hjemmesider er der flere årsager til webbureauerne kommer med et tilbud som du nævner.

* Martin på 15 år lægger gerne 20 timers arbejde i et projekt han tjener 500-900 kr på. Han sidder alligevel ved komputeren og dette giver ham en utrolig god erfarring.

- Martins arbejde er måske ikke så professionelt som et rigtigt "webbureau", men prisen er helt sikkert overkommelig så der er bestemt ikke noget at klage over.

* Firma X har netop startet et nyt firma, og for at få referencer, skabe omtale og få gang i deres forretning så tilbyder de en billig hjemmeside her til Aminos brugere.

- Arbejdet her er garanteret godt. Det gælder her for bureauet at vise hvad de kan, og skaffe god omtale. Selvom de måske kun erhverver sig 2 kunder for dette tilbud, hvor de normalt ville tjene over det dobbelte for 1, ved deres normale priser, så ser firmaet langsigtet.

Denne kunde er måske så glad for arbejdet at han/hun vælger at tilkøbe flere produkter, eventuelt design af visitkort, flyer, brochure design osv. Udover det, så er det med garanti at denne kunde vil anbefale dig til venner/bekendte der står og mangler en hjemmeside! - Gået ud fra at arbejdet leveret selvfølgelig er godt og har levet op til kundens forventninger. :)

Jeg har personligt erhvervet mange henvendelser for grafisk arbejde ud fra det jeg har leveret tidligere til en billig pris, så på længere sigt kan det bestemt være en god løsning - Givet man vil levere et godt produkt til den pris.

- og det er vi heldigvis stadigt nogle der gerne vil :)

Som en lille reminder, vil jeg gerne lige sige at inden man tager brug af sådan et tilbud, så sørg for at personen i hvert fald selv har en hjemmeside eller referencer.

Hvis han/hun ingen hjemmeside selv har, så spørg efter referencer så du nogenlunde kan se hvad du ka forvente at få.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Ja, men spørgsmålet er om folk rent faktisk ved hvad det er de køber.
At der måske eksisterer 200 andre hjemmesider stort set magen til deres.

Hvis samlebåndsløsninger er så populære, så er det måske the way 2 go.. eller not

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49

Laura:

Først og fremmest så synes jeg det er fint vi her på Amino kan finde gode tilbud, hvad enten det er i form af en hjemmeside eller måske en vinterjakke. At prisen måske i nogle markeder presses utrolig meget af konkurrencen er en anden ting. (herunder f.eks. hjemmesider)

I markedet for eksempelvis hjemmesider er der flere årsager til webbureauerne kommer med et tilbud som du nævner.

* Martin på 15 år lægger gerne 20 timers arbejde i et projekt han tjener 500-900 kr på. Han sidder alligevel ved komputeren og dette giver ham en utrolig god erfarring.

- Martins arbejde er måske ikke så professionelt som et rigtigt "webbureau", men prisen er helt sikkert overkommelig så der er bestemt ikke noget at klage over.

* Firma X har netop startet et nyt firma, og for at få referencer, skabe omtale og få gang i deres forretning så tilbyder de en billig hjemmeside her til Aminos brugere.

- Arbejdet her er garanteret godt. Det gælder her for bureauet at vise hvad de kan, og skaffe god omtale. Selvom de måske kun erhverver sig 2 kunder for dette tilbud, hvor de normalt ville tjene over det dobbelte for 1, ved deres normale priser, så ser firmaet langsigtet.

Denne kunde er måske så glad for arbejdet at han/hun vælger at tilkøbe flere produkter, eventuelt design af visitkort, flyer, brochure design osv. Udover det, så er det med garanti at denne kunde vil anbefale dig til venner/bekendte der står og mangler en hjemmeside! - Gået ud fra at arbejdet leveret selvfølgelig er godt og har levet op til kundens forventninger. :)

Jeg har personligt erhvervet mange henvendelser for grafisk arbejde ud fra det jeg har leveret tidligere til en billig pris, så på længere sigt kan det bestemt være en god løsning - Givet man vil levere et godt produkt til den pris.

- og det er vi heldigvis stadigt nogle der gerne vil :)

Som en lille reminder, vil jeg gerne lige sige at inden man tager brug af sådan et tilbud, så sørg for at personen i hvert fald selv har en hjemmeside eller referencer.

Hvis han/hun ingen hjemmeside selv har, så spørg efter referencer så du nogenlunde kan se hvad du ka forvente at få.

Ja jeg er udmærket klar over at der er nystartede firmaer, der tager mindre end andre firmaer for at få referencer - og udmærket idé. Respekt for dét.
Jeg synes bare der er mange der tilbyder hjemmesider der virker utroværdige og som plattenslagere. Måske interesserer de sig ikke engang for web - men har fundet ud af at sådanne tilbud kan give hurtige "lommepenge"!

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 22:02

Multimediedesigner:

Ja, men spørgsmålet er om folk rent faktisk ved hvad det er de køber.
At der måske eksisterer 200 andre hjemmesider stort set magen til deres.

Hvis samlebåndsløsninger er så populære, så er det måske the way 2 go.. eller not

De flestes krav er faktisk at det skal være pænt og bare fungere. For mange er det jo trods alt bare et online visitkort. At der måske er 1000 andre der har samme design er kunderne oftest ligeglad med, hvis de har fået det til småpenge. 

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)