Nej, venner! Overskriften er ment som en joke, tilgiv mig, men efter at have læst diverse tilbud fra udbydere med "slå til nu" priser og det ene og det andet, til helt latterlige priser, langt under markedspriserne sidder jeg helt måbende tilbage. Falder folk virkelig for disse letkøbte løsninger? Kan man regne med at få en hjemmeside skræddersyet til éns egne behov og et unikt design, plus logo til disse usædvanligt lave priser? Er et ordentligt stykke grafisk håndværk ikke længere værdsat? Måske fordi det ikke er håndgribeligt.. Er der rent faktisk nogle der har fået en flot og unik hjemmeside/virksomhedsprofil, som er 100% tilfredsstillende, til en meget lav pris? Ja undskyld - men jeg undres.. |
Multimediedesigner:Er et ordentligt stykke grafisk håndværk ikke længere værdsat? Måske fordi det ikke er håndgribeligt..
Tag det som at markedet er fyldt op og at pengene ikke sidder løst hos virksomhederne, det er egentligt blot markedsvilkår, som deles af rigtigt mange brancher i øjeblikket
Cheer up, skil dig ud med lækkert design, så skal du nok få folk til at komme til dig