Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk snerydning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SNERYDNING...?

Hvor udføres der snerydning..?
Derudføres snerydningfor private, og mindre erhverv i Ballerup, Herlev og Skovlunde. Snerydningen vil ALTID ske i tidsrummet 18.00-7.30

Har i faste priser..?
10 x Snerydning inkl. saltning for blot 2.300 kr.(spar 650 kr.) Ved køb af en engangs ydelse er prisen kr. inkl. saltning.

Hvor tit kommer i..?
Når vi har indgået en aftale med dig, så kommer vi helt automatisk, og vi opdaterer os konstant hos DMI. Ønskes der en helt speciale aftaler, så klare vi også den.

Døgn vagt..!
I vinterperioden er der åbent på telefonen hele døgnet. Svares telefonen ikke, så læg gerne en mobilsvarer, så vender vi straks tilbage.

Mobil:  25 70 25 25 - Indtal gerne en mobilsvarer 
Mail: kpuds@kpuds.dk - Alle mail svares inden 24 timer.

Om Dansk-Snerydning.dk..!
Dansk Snerydning har til huse i Ballerup, hvor der laves snerydning i nærområdet, det vil typisk være Ballerup, Herlev og Skovlunde. Ejeren bag hedder Kenneth Popp som også står bag KPuds Vinduespolering & Multiservice.

K

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:59

Hej Kenneth,

Jeg har anbefalet dig til snerydning et par gange. Jeg sagde de skulle jeg sige at du var blevet anbefalet af Aktiv 3. Jeg kan ikke selv tage flere kunder de næste par uger, så jeg håber du har hørt noget fra dem.

Det drejede sig vidst nok om noget snerydning på amager

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 00:49

Hej Jimi,

Jeg har desværre ikke modtaget nogle opkald fra kunder fra amager. Snerydningen i Ballerup er i fuld gang, hvor jeg også kører Skovlunde & Herlev.

Jeg håber at jeg modtager nogle kunder via da, nu når du er så flink at sende dem til mig.

med venlig hilsen
KPuds Vinduespolering & Dansk snerydning
v/Kenneth Popp
Tel. 25 70 25 25 

K

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 01:07

Held og lykke til jer alle med vintersæsonen!  Vi har lige solgt vores sneaftaler i København til et ejendomsservice firma, da vi kun kan klare de kunder vi har i Lyngby, Bagsværd og Hellerup med en rigtig god service og hurtig udrykning!  Som vores klimaændringer de sidste par vintre har vist tror jeg det kan være rigtigt smart at man begrænser sig rent geografisk, med mindre man selvfølgelig har et større firma med rigelig kapacitet!  Det er klart blevet mere krævende...men heldigvis også nemmere at tjene nogle rimelige penge;)

Go vind!

Lars

www.TRY.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:54

Til næste år kan jeg godt tage flere ind , og måske allerede om en måned. Jeg er simpelthen bare så træt, har ikke hold ferie i over 2 år, og arbejdet alt for mange timer.

Jeg har nok haft mindst 20-30 stykker jeg har afvist med snerydning. Også en i Ballerup. Jeg kunne bare ikke huske hvor du arbejdede Kenneth.

Men send mig gerne en PM med de områder du gerne vil have kunder til snerydning i, så skal jeg se om jeg kan overskue at sende dem videre :-)

Til næste år, håber jeg at være frisk nok til at tage dem allesammen selv :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)