Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10000+ do follow sider til at linkbuilde med.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tom.

Du snakker om at du har testet det gennem flere år, hvilket også er godt, mine tests viser så bare noget andet. Og dette er også testet gennem flere år, det er jo ikke ligefrem først gang jeg har med nettet og ikke mindst SEO at gøre ;)

Hvorfor viser du et eksempel på en side som er registreret i år?

Dit eksempel holder ikke helt, heller. Mest fordi jeg selv har lavet en del sider med over 30.000 sider registreret på Google, hvor 99% af de sider var stort set ens bortset fra nogle få ord. Disse fik alligevel en pagerank på 2 eller mere. og endda uden at have andet end 1 link fra min egen hjemmeside så Google havde noget at følge. Og ved nogle af de tests, så var min hjemmeside endda taget af Google for at gå over stregen :) ja man tester vel hvor langt man kan gå (måske bare dumt at gøre på sin egen hjemmeside) Big Smile

Vi bliver helt sikkert ikke enige, og det er også et område hvor der er delte vande. Men Alle mine tests viser at et link er et link, men at de selvfølgelig har forskellig værdi og sender forskellig værdi. Om man som person vil bruge sin tid på det er ikke op til mig, men at få en liste som den serveret kan jo næsten ikke blive nemmere, frem for du skal sidde og lede efter en kvalitets side. Men det betyder stadig ikke at en liste som denne er total værdiløs, eller ligefrem negativ, ej heller hvad linkene angår :)

Har endnu ikke mødt et negativt link, men selvfølgelig hvis et positivt findes, kan man ikke udelukke at der findes negative. Men tror bare ikke helt selv på den, da det vil betyde at jeg kan skyde din og andres hjemmesider i sænk hvis jeg linker til din hjemmeside fra alle de negative sider :) hvilket ikke rigtig giver mening.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:35

KTJ-Media.dk:

Du snakker om at du har testet det gennem flere år, hvilket også er godt, mine tests viser så bare noget andet. Og dette er også testet gennem flere år, det er jo ikke ligefrem først gang jeg har med nettet og ikke mindst SEO at gøre ;)

Hvorfor viser du et eksempel på en side som er registreret i år?

Dit eksempel holder ikke helt, heller. Mest fordi jeg selv har lavet en del sider med over 30.000 sider registreret på Google, hvor 99% af de sider var stort set ens bortset fra nogle få ord. Disse fik alligevel en pagerank på 2 eller mere. og endda uden at have andet end 1 link fra min egen hjemmeside så Google havde noget at følge. Og ved nogle af de tests, så var min hjemmeside endda taget af Google for at gå over stregen :) ja man tester vel hvor langt man kan gå (måske bare dumt at gøre på sin egen hjemmeside) Big Smile

Vi bliver helt sikkert ikke enige, og det er også et område hvor der er delte vande. Men Alle mine tests viser at et link er et link, men at de selvfølgelig har forskellig værdi og sender forskellig værdi. Om man som person vil bruge sin tid på det er ikke op til mig, men at få en liste som den serveret kan jo næsten ikke blive nemmere, frem for du skal sidde og lede efter en kvalitets side. Men det betyder stadig ikke at en liste som denne er total værdiløs, eller ligefrem negativ, ej heller hvad linkene angår :)

Har endnu ikke mødt et negativt link, men selvfølgelig hvis et positivt findes, kan man ikke udelukke at der findes negative. Men tror bare ikke helt selv på den, da det vil betyde at jeg kan skyde din og andres hjemmesider i sænk hvis jeg linker til din hjemmeside fra alle de negative sider :) hvilket ikke rigtig giver mening.

MVH Kim

Er 100% enig! Og selvfølgelig giver det mere og bedre linkjuice hvis linket er fra et PR10 domæne end hvis det er en PR0 linkfarm - hvilket nok giver 0,00001 promille af det fra PR10. Men så er det igen bare et spørgsmål om volumen! Har heller ikke hørt det om minus - men vil da gerne se eller høre eksempler på det, i givet fald har jeg da 1-2 stykker jeg godt kunne tænke mig at bombe tilbage til stenalderen :-)

/Lars

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:24

Hej Mikael jeg har egentlig ikke noget personligt imod dig, men har noget imod din opførsel i denne tråd, Helt ærligt, først så beskylder du mig for at ville sælge en eller anden elendig link building tjeneste, dernæst beskylder du mig, for at give folk en liste med direkte dårlige og skadelige links

Og jeg prøvede jo bare at hjælpe amino folket med noget Gør-det-selv linkbuilding.

der er ingen tvivl om at du har noget imod at folk gør det selv linkbuilder.

er det tilfældigvis for at hjælpe dine venner i seo branchen?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:36

Seo++:

Nu tror jeg ikke at han har noget imod gør det selv linkbuilding eller SEO, da han ikke selv er SEO mand og derfor er Gør Det selv. Jeg tror heller ikke at han gør det for at hjælpe nogen i SEO banchen.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:45

KTJ-Media.dk:

Seo++:

Nu tror jeg ikke at han har noget imod gør det selv linkbuilding eller SEO, da han ikke selv er SEO mand og derfor er Gør Det selv. Jeg tror heller ikke at han gør det for at hjælpe nogen i SEO banchen.

MVH Kim

Ja jeg ved godt jeg lød sådan lidt paranoid, Men til det kan jeg så kun sige, i'm such an asshole when people start a beef wit me.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:51

Og hvis folk er færdige med at brokke sig over min hjælp!

Så vil jeg faktisk gerne lave en inddeling af linksne i meget svære, lidt svære og nemme, i 3 pdf filer!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg ikke været på Amino i næsten 4 måneder. Og siden jeg er kommet tilbage, har der næsten været brok i alle de tåde jeg har læst. Det er ikke fedt!

Venner - lad os holde os til trådens tema - og skriv de sure opstod i PM's til hinanden.

Jeg syntes det er fedt med alle de links. Og det er super nemt at gøre dem til links, enten ved hjælp af Excel eller Word m.v.

Tak for de mange link - det var lige hvad jeg ønskede mig i julegave :-)

Glædelig jul!

:-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:11

tak peter lauge, det var lige den motivation jeg havde brug for, ergo vil jeg ikke uploade listen på sharecash men lave en hotfile igen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:41

Seo++:

Og hvis folk er færdige med at brokke sig over min hjælp!

Så vil jeg faktisk gerne lave en inddeling af linksne i meget svære, lidt svære og nemme, i 3 pdf filer!

kunne være dejligt dog mystisk jeg fik minus for at spørge i tråden , vi skal jo hjælpe hinanden og man skal , bare give minus fordi spørger om noget i tråden , for jeg fik ej feedback fra den der gav mig minus hvorfor, med fik da tråden igang igen at jeg sprugte hvorfor en gav mig minus, fik ej svar med denne person havde nok en dårlige dag og jeg håber denne person er mere i jule humør nu .

Skal være jo være plads til alle det er jo jule og vi skal være glade og ikke negative

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Seo++:

Hej Mikael jeg har egentlig ikke noget personligt imod dig, men har noget imod din opførsel i denne tråd, Helt ærligt, først så beskylder du mig for at ville sælge en eller anden elendig link building tjeneste, dernæst beskylder du mig, for at give folk en liste med direkte dårlige og skadelige links. 

Og jeg prøvede jo bare at hjælpe amino folket med noget Gør-det-selv linkbuilding.

var super jeg fik feedback

jeg vil støtte enhver tid gør det selv lave linkbuilder , du kan prøve at kigge hvor mange tråde , jeg giver gratis tips , hvordan man link builder

jeg har ingen venner i SEO branchen jeg laver min SEO selv og hjælper andre Amino.dk

Jeg fik svar , hvad disse links betyder af en anden i denne tråden der videreformidlet sin viden

jeg ved ikke om der er en anden grund med jeg forstår ikke dit svar

Husk vær positive og ikke påforhånd være negative, vis skal skal være negative så gå en tur gå i byen hav det sjovt og når du kommer tilbage er du glad igen , du kommer tilbage med fornyet positiv energi , som du videreformidler , så der kommer mere positive stemming tilbage igen fra andre igen

God jule husk se lidt positive på den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)