Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10000+ do follow sider til at linkbuilde med.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

og det skal så lige siges at nogle af de der links er af en vanvittig kvalitet.

men så samtidig næsten umulige at blive optaget i.

det gælder eks. for .gov siderne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kan se gav mig mius i alle mine indlæg i denne tråd hvorfor var det forkert at spørge om noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Følg pilene Mikael, så er det 100 % GRATIS

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:32

jeg ville bare vide hvorfor minus en svaret hvorfor i tråden og jeg forstod , ville bare vide hvorfor forkert at spørge

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:34

Sorry Mikael, troede ikke du havde fået listen downloaded  :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47

Boysen:

Sorry Mikael, troede ikke du havde fået listen downloaded  :)

Ok takker

jeg kunne godt gennemskue når en person giver alle de indlæg jeg har været med i denne tråd minus til mig at denne person, har noget personligt imod mig , da jeg intet feedback fik i tråden hvorfor forkert at spørge i tråden

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:20

KTJ-Media.dk:

En god liste ;)

Der er intet galt i kvantitet i dette tilfælde, normalt ser man kvantitet som et negativt ord. Og jeg ved også godt at der er mange som mener at man kun skal gå efter kvalitetslinks. Men der mener jeg så noget andet, i min verden er et link et link, og derfor er sådanne lister også gode efter min mening.

Et tip til trådstarter, ville dog have været nemmere hvis listen havde klikbare links og ikke var i txt men fx word eller PDF.

Mikael, listen er gratis, og det har intet med linktjenester at gøre, det er en simpel liste med links som du kan besøge og så gøre det der nu skal til ;)

MVH Kim

Helt enig! Fin liste.

Der er forskel på kvalitet af links, men som sagt, et link er et link. Hvis det er af "dårlig" kvalitet, skal der bare endnu flere til ;-)

/Lars

Søgemaskine optimering

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Folk siger i den her tråd at kvaliteten af links er relativ ligegyldig, og at hvis der er en dårlig kvalitet - så skal der bare mange flere til.

IMO (In My Opinion) er det direkte forkert.

Min holdning, og den er altså bevist igennem flere års arbejde:
Vi kender alle sammen Google Pagerank, mange folk siger den ikke betyder noget - men det gør den.

Vi kender så ikke google pagerank som en negativ value, men det mener og tror jeg også den kan have.

F.eks. har jeg siden LottoStat.dk som jeg engang lavede for sjov. Denne side har alene cirka 10.000 sider indekseret - men den har ingen pagerank - fordi Google ser den som en linkfarm. Det er den så ikke - men alle siderne er nærmest identiske fordi det er lotto statistik.
F.eks.: http://www.lottostat.dk/02-01-2010.drawing og http://www.lottostat.dk/05-06-2010.drawing er næsten identiske... samme gør sig gældende med http://www.lottostat.dk/52.lotto og http://www.lottostat.dk/100.lotto (og de 1070 tidligere trækninger).

Hvad er link værdien på den side? Absolut null - sandsynligvis mindre end nul og negativ... Der er mange sider i Google og der er mange besøgende, men den har nada værdi søgemaskine mæssigt (hvilket så også er årsagen til at jeg ikke har optimeret den en hujene fis).

Kort sagt - jeg er uenig med at et link er en link... er der nogen der vil købe 10k + links på Lottostat.dk da? Du får din side SUPER hurtigt i google ved det, det er gennemtestet - men de links har NADA værdi og trækker IKKE din pagerank op (nærmere nedad).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52

Lars:

KTJ-Media.dk:

En god liste ;)

Der er intet galt i kvantitet i dette tilfælde, normalt ser man kvantitet som et negativt ord. Og jeg ved også godt at der er mange som mener at man kun skal gå efter kvalitetslinks. Men der mener jeg så noget andet, i min verden er et link et link, og derfor er sådanne lister også gode efter min mening.

Et tip til trådstarter, ville dog have været nemmere hvis listen havde klikbare links og ikke var i txt men fx word eller PDF.

Mikael, listen er gratis, og det har intet med linktjenester at gøre, det er en simpel liste med links som du kan besøge og så gøre det der nu skal til ;)

MVH Kim

Helt enig! Fin liste.

Der er forskel på kvalitet af links, men som sagt, et link er et link. Hvis det er af "dårlig" kvalitet, skal der bare endnu flere til ;-)

/Lars

Søgemaskine optimering

højeste værdi stjerne system noget ligne

Kunne listen ikke deles op dem der svære at komme i

med links i så man kan hurtigt komme over på siden

hvilken værdi de forskellige links 

listen deles op i emmer

For 10.000 links er mange links synes jeg og vis mange er næsten værdiløse , som i siger  kunne det være dejligt at denne liste blev lidt mere bruger venlige

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Lars:

KTJ-Media.dk:

En god liste ;)

MVH Kim

Helt enig! Fin liste.

/Lars

Søgemaskine optimering

højeste værdi stjerne system noget ligne

Kunne listen ikke deles op dem der svære at komme i

med links i så man kan hurtigt komme over på siden

hvilken værdi de forskellige links 

listen deles op i emmer

For 10.000 links er mange links synes jeg og vis mange er næsten værdiløse , som i siger  kunne det være dejligt at denne liste blev lidt mere bruger venlige

Den laver du jo bare ;-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)