Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10000+ do follow sider til at linkbuilde med.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa med aminoer.

Jeg er blevet opfordret til at lægge den liste som denne tråds titel omhandler frit tilgængelig (det var dog et forfærdeligt ord)

Så her kommer den.

det skal så lige siges at 

1. det er ikke mig der har kompileret denne liste

2. nogle få af de sider der er i listen er døde links.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:48

Meget god liste :)

Dog er det meget kvantitet link building man laver, og ikke så meget kvalitets link building.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Efter læst virker det som værdiløse links eller direkte skadelige , efter hvad jeg kan forstå boost det din side , med masser af links automstisk , har jeg misforstået det?

Er der andre SEO der kan sige om det er godt eller dårlig , mit indtryk om dette er at disse links er værdiløse links og der er simpelthen er for stor risiko i at bruge sådan en ordning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:00

Linksene kan være af meget lav kvalitet og værdi. Men de vil ikke lige frem skade din side.

Jeg ville personligt ikke brug tid på at lave så mange links :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36

Christopher Roelann:

Linksene kan være af meget lav kvalitet og værdi. Men de vil ikke lige frem skade din side.

Jeg ville personligt ikke brug tid på at lave så mange links :)

Ja, jeg kan godt se det nærmeste er værdiløse links , med jeg vil gerne lige høre,  de andre SEO hajer om det oveni kan skade ens side , for nu ligger der jo et  links heri tråden med denne linkbuilde tjeneste

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:39

Mikael christiansen:

Ja, jeg godt se det nærmeste er værdiløse links , med jeg vil gerne lige høre de andre SEO hajer om det oveni kan skade ens side , for nu ligger der jo et  links heri tråden med denne linkbuilde tjeneste

Hvorfor er det du mener der er tale om en linkbuilding tjeneste?

For mig at se, så er der da blot tale om en samling mere eller mindre ubrugelige links. Har du i det hele taget hentet den pågældende zip-fil?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:45

Oxkjær:

Mikael christiansen:

Ja, jeg godt se det nærmeste er værdiløse links , med jeg vil gerne lige høre de andre SEO hajer om det oveni kan skade ens side , for nu ligger der jo et  links heri tråden med denne linkbuilde tjeneste

For mig at se, så er der da blot tale om en samling mere eller mindre ubrugelige links. Har du i det hele taget hentet den pågældende zip-fil?

Hvad jeg se betaler man , og kan første se listen der , er det ikke korrekt , med jeg ville da ikke downloade , noget jeg ikke ved hvad er og oveni betale for det

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:48

Mikael christiansen:

Oxkjær:

Mikael christiansen:

Hvad jeg se betaler man , og kan første se listen der , er det ikke korrekt , med jeg ville da ikke downloade , noget jeg ikke ved hvad er og oveni betale for det

Den er ganske gratis at downloade. Bare vælg 'Regular download'.

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:42

Mikael christiansen:

Oxkjær:

Mikael christiansen:

Du betaler ikke for noget. Det er serveren hvor filen ligger. Der kan du vælge at betale for en hurtig linje, eller bruge den gratis, der er lidt langsommere. Det er det samme som hos alle de andre steder , som f.eks megaupload.com osv

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:27

En god liste ;)

Der er intet galt i kvantitet i dette tilfælde, normalt ser man kvantitet som et negativt ord. Og jeg ved også godt at der er mange som mener at man kun skal gå efter kvalitetslinks. Men der mener jeg så noget andet, i min verden er et link et link, og derfor er sådanne lister også gode efter min mening.

Et tip til trådstarter, ville dog have været nemmere hvis listen havde klikbare links og ikke var i txt men fx word eller PDF.

Mikael, listen er gratis, og det har intet med linktjenester at gøre, det er en simpel liste med links som du kan besøge og så gøre det der nu skal til ;)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)