Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Så fik vi endelig vores nye webshop mere eller mindre klar, så vil høre om der er nogen der vil give lidt feedback på den? :)

Også gerne kommentare omkring SEO osv - her er jeg nemlig ikke så stærk endnu.

Adressen er: www.feelslike.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:17

Jeg syntes den er flot :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.feelslike.dk

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:43

Super flot og indbydende side.

God vind!

mvh

netgavekort.dk

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 22:41

Mange tak for jeres ord :)

Nogen der har nogle input til noget vi kan gøre anderledes / bedre?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

Flot hjemmeside Smile

Større tekst øverst links til kontakt siden det er en af de vigtigste sider synes jeg for man har tit spørgsmål , når køber en vare i en internet webshop.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:24

Stor ros herfra. Super flot design som jeg synes passer godt til de produkter I sælger.
I forhold til SEO skal du gøre mere ud af sidebeskrivelserne. På nogle sider mangler de helt. Der er også sider som har samme tittel. Sørg for at have unikke titler og beskrivelser på alle sider.

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:11

Nu har du hørt nok om hvor flot din shop er, nu vil jeg give dig lidt kritik ;-)

• Jeg ville nok putte lidt produkter på forsiden. Selvom den er flot nu, så er jeg overbevist om at det ville sælge mere, med nogle produkter, evt. dine bestsellers.
  • Under kategorien 'Legetøj' har du en utrolig stor tekst i starten, så der er langt til produkterne. Lav en lidt mindre, så folk kan se produkterne.
  • Det er godt i har en Call To Action knap allerede i kategorierne, men få den gerne gjort lidt mere tydelig
  • Det er godt at se I har fået en flot købs-knap, jeg ville dog flytte den lidt mere til højre så den står for sig selv, og så ville jeg justere farven lidt. Synes den skær meget i øjnene.
  • Fedt at i har en 'Kasse' knap, lav den gerne lidt mere tydelig, og skriv evt. 'Gå til kassen', så folk ved at de kan tage action
  • Det med konto ville jeg fjerne 100 %, medmindre i er meget sikre på at det vil skabe mersalg
  • Købsprocessen kan I optimere en del. Fjern kategorier osv. når man er ved at gå til købet, folk skulle jo gerne igennem.
  • Prøv at lav en test på alle de informationer i spørger om. Fjern ALT unødvendigt. Er det nødvendigt i ved om det er en hr. eller fru? Hvornår de har fødselsdag?
  • SEO-mæssigt kan I gøre en del. Find de ting som er relevante, og skriv dem i titlerne, så er i i hvert fald kommet et stykke :-)

Samlet set er det dog en virkelig fed Prestashop løsning som I har fået jer. Den kan i godt være stolte over! :-) Sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe jer med noget.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 19:30

Mange tak for alt jeres feedback :)

Der er rigtig meget af det jeg kan bruge, og allerede er igang med at ændre på siden :)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:17

Flot, enkel og prof :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)