Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev b2b

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Jeg har efter at have snakket med flere unge iværksættere fået udviklet et nyhedsbrev system der fungere som et b2b nyhedsbrev.

Vi sender ikke mails ud med reklame links som vi tjener penge på eller.

Vi vil ganske simpelt samle de iværksættere/firmaer der ønsker at få tilsendt gode tilbud, når der er en eller flere vare partier til salg, så kan du få det direkte i mail boks.

Flere af dem jeg har snakket med har sagt det var en rigtig god ide, og håber i her inde på amino, vil støtte op omkring det.

Linket hvor du kan tilmelde dig er på www.ugenskup.dk/b2b

Vi har været oppe i snart 2 uger og vi har kun sendt et nyhedsbrev indtil videre, så vi kommer ikke til at spamme jer :-)

Håber folk vil støtte os :)

Med venlig hilsen
Morten Johansen
Ugenskup.dk
Ugenskup.dk/b2b

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:27

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 22:35

Bump :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:24

Morten Johansen:

Vi har været oppe i snart 2 uger og vi har kun sendt et nyhedsbrev indtil videre, så vi kommer ikke til at spamme jer :-)

Hvorfor så ugenskup? -  Så bør der komme et tilbud INGEN kan sige nej til hver uge :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:42

Har modtaget et nyhedsbrev og man forventer med ugenskup, at I ikke bare sender en reklame for en virksomhed, men at I har lavet en aftale om en større rabat hvis man handler hos dem.

Det vil i hvert fald hurtig være en afmeldelse, hvis jeg bare får reklamer uden, at der er nogle tilbud forbundet med dem, for så kan jeg ligeså godt selv finde de relevante virksomheder og handle med.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:09
Hej Jeg er glad for at du har tilmeldt dig. Vi havde desværre glemt der vigtigste i dette nyhedsbrev nemlig rabat koden. Du kan anvende rabat koden sgstorkunde og derved op nå rabat Beklager fejlen og vi vil selvfølgelig rette op på det til næste nyhedsbrev :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)