Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bigfail.dk - Alt det sjove fra Danmark!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Har lavet en hjemmeside ( http://bigfail.dk/ ), hvor jeg vil samle de såkaldte "fails" fra Danmark. Som vi fx kender fra failblog.org/failbook.com
Siden har været oppe i lidt over en måned og der er næsten 100 indlæg på den!

Ville lige høre hvad i synes om den? Der er ikke så meget grafik på den, ville gerne holde det simpel og ikke have det skulle være for "rodet". Har ikke lavet den selv, og har ikke haft alt for mange penge til at bruge på den. Men regner med, at jeg snart vil gøre noget mere ved siden.

Feedback på hvordan siden ser ud ville være dejlig, og hvis folk overhovedet er interesseret i danske fails og sådan noget? ;)

Ellers må i gerne kommer over på facebook og meld jer ind i gruppen: facebook.com/bigfaildk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34

Synes siden ser flot

Eneste jeg synes hurtigt der kunne forbedres på siden , var facebook siden dem der synes om din siden i højre siden kan man nærmeste ikke se , dette ville jeg til passe din siden , så man kunne se det på siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:07

Synes ikke designet tiltaler mig, synes noget der afspejler humor og dumheder.

Eventuelt lav dit logo om, så f.eks F'et er ved at falde sammen eller ligne... Men ellers er det jo et fint nok koncept som du også selv siger på andre sprog...

......

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 10:04

@Mikael christiansen

Altså lave den  Facebookbox større eller hvad? 

@Webartisten

Ja logoet skal laves om. Brugte lang tid på at finde et godt logo, men til sidst så valgte jeg bare et. Men et nyt logo står helt klart på min liste:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:31

Søren Rasmussen:

@Mikael christiansen

Altså lave den  Facebookbox større eller hvad? 

bedre ide lav den så ikke går nedenunder på side , jeg kunne ikke finde ud ad at lave kopi af hjemmesiden  hvordan din siden ser ud på min computer , med god ide at tilpasse en siden alle skærme størrelser og browser

Større hjælper ikke så er der bare mere der ikke kan ses på ens skærm

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 12:59

Fremragende koncept!

Jeg har dog som de andre kun noget til designet.

Først ville jeg ændre menuen. Eks.vis :

Ved at centrere teksten i menuen får du svært ved at få fokus på andre elementer, på siden, som ikke er i center. Og gør dermed brugeren/besøgende "blind" på dette område.

Ydermere så jeg gerne en simpel og tiltrækkende forside, både gennem design men også postede "fails"(nyeste, bedst ratede, velkomst etc.)

Et simpelt design er mange ting og kan sagtens følge dig i, koncept vs. design skal være let og enkelt, indenfor dette område. Men når det er sagt, så kan der arbejdes meget mere med de små detaljer. Eks.vis ikoner tilhørende kategorierne. Både på siden men også i menuen.

Der kunne også arbejdes med lidt feeds eller nyhedsbreve!?

Det var i hvert fald de små ting, jeg ville arbejde først med! Så håber det gav lidt mening :-)

God jul...

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 22:23

Mange tak for det feedback :)

Og er helt enig med dig i, hvordan den statusbar skal se ud. Har også tænkt på en "slags" velkomst side, hvor nyeste og bedste ratede er.

Men som jeg skrev ved de andre, så er det noget som kommer i min notepad, og det du skriver er helt klart noget jeg vil kigge på:)

Og dejligt at folk kan se en menige med det, selvom de måske ikke synes alle ting der er på siden er sjovt:)

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 22:35

@Mikael christiansen

Nåh sådan du mener. Har jeg faktisk slet ikke tænkt på. Ved du hvilken skærmopløsning du bruger?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)