Har langt om længe erkendt, at det er tid til at gøre noget ved min hjemmeside, så den kan blive SEO-optimeret mm. Jeg aner intet om det tekniske bag en hjemmeside, men er rimelig tilfreds med min nuværende sides enkle udseende.
Overvejer at lave den i WordPress. Den skal være rimelig nem at lave SEO-optimering på, indeholde kontaktformular, mulighed for tilmelding af nyhedsbreve, mulighed for billedgalleri, nem at redigere i, mulighed for at smide klip fra You Tube ind osv..
Vil smide opgaven på Freelancer, men vil først meget gerne have lidt tilbagemeldinger fra jer på, hvad der ville være den mest optimale løsning for mig.
Jeg kan også godt anbefale den til dig, og min blog kan ses her http://johnnysks.dk/ og har en idé om at få lavet det samme over på min anden hjemmeside http://single-forum.dk/forside.php men ved ikke helt i nu, men efter som siden er som den er kun jeg godt tænke mig det :)
Men jeg vil godt anbefale den til dig og du for meget for det du søger, synes jeg
Kan også kun anbefale wordpress det er utrolig brugervenlig og med masser af udvidelses muligheder såsom SEO, Nyhedsbrev, kontaktformular udvidede billedgalleri...
Det jeg syndes bedst om ved wordpress også med henblik på den daglige webmaster er at det er meget ligetil og brugervenlig sammenlignet med joomla og drupal som cms system.
Vi arbejder med WordPress og Joomla CMS, og synes, at den slags hjemmeside som du beskriver, kan godt laves i et af de to CMSer. Vil du udvide din hjemmesides funktioner i fremtiden ville jeg anbefale Joomla. Ellers er de begge to nemme nok at lave onsite SEO, de er meget brugervenlige og der findes masse af udvidelser til dem. Har du det bedre med WP, så er det WP, du skal vælge.
Du er velkommen til at kontakte os med nærmere oplysninger om din opgave.info@intellweb.dk
Jeg er enige med de andre omkring Wordpress - det er et meget anerkendt system.
Du kunne også tage et kig på Concrete 5 - det koster det samme som Wordpress og er på samme måde modulært. Det er blot endnu nemmere og også lidt sjovere at redigere sider i! :-)
Tak for tilbagemeldinger. Kunne jo være super hvis der var nogen der ville linke til deres WordPress hjemmesider. Bare for at se hvor mange muligheder der kan være.
Du kan også overveje at tage et kig på vores Sitemagic CMS. Det findes i en gratis udgave uden begrænsninger. Hvis du vil, kan du straks kaste dig ud i vores online-demo. Du kan også læse mere i vores online guide.
Har langt om længe erkendt, at det er tid til at gøre noget ved min hjemmeside, så den kan blive SEO-optimeret mm. Jeg aner intet om det tekniske bag en hjemmeside, men er rimelig tilfreds med min nuværende sides enkle udseende.
Overvejer at lave den i WordPress. Den skal være rimelig nem at lave SEO-optimering på, indeholde kontaktformular, mulighed for tilmelding af nyhedsbreve, mulighed for billedgalleri, nem at redigere i, mulighed for at smide klip fra You Tube ind osv..
Vil smide opgaven på Freelancer, men vil først meget gerne have lidt tilbagemeldinger fra jer på, hvad der ville være den mest optimale løsning for mig.
:-)Nanna
Wordpress!
Lad dig evt. inspirere af WP temaer på www.themeforest.net - her kan du få et indtryk af hvilke mange muligheder der er...
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.