Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er den HER !

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 7 person

Tjek hjemmesiden Ud !

Vi er lige begyndt så der bliver stille og roligt bygget på den :)

http://ditoej.webs.com/

Ser frem til både Feedback's og Kritik Big Smile

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du har lagt et tomt template op online - du er dygtig.Hmm

Vent med at poste mere omkring det før der er kommet noget fornuftigt indhold på siden.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 21:31

Giver SEO ret.....

Farven på dit template er meget kedelig... glade og varme farver, men dødkedeligt.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 21:32

Hvorfor er en stor del af din hjemmesiden på eng, og så resten på dansk ? Desiget er ikke noget som jeg kan li, men det er også din hjemmeside. Jeg synes det ser godt ud ved det første look! :)

vh johnny sørensen

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:36

Synes heller ikke rigtigt du har noget på siden, den ligener noget der ikke er hverken halvt eller helt færdigt.

Tror du skal overvejer lidt mere hvad det er du vil lave. Vil du bruge siden til at skrive en blog? sælge tøj? vise arrangementer i kalenderen eller hvad vil du have?

og billedet i toppen passer ikke rigtig med nogle af de ting det virke som om du vil have på siden, så det synes jeg du skal ændre...

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:36

Synes også du burde ligge et profil billede op, når du har et billede på dine blog indlæg.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:50

jeg syntes det er en omér.. jeg er ked af at sige det så direkte men syntes det er synd for dig hvis du skal spilde tid og energi på den side.. jeg syntes du skal få en ægte designer til at designe en side i samarbejde med en webmand som så koder designet i noget html eller lign. du kan derefter eller i samråd med førnævnte få råd og henvisning til nogen som kan forfatte din tekst.. om strategien eller rækkefølgen er korrekt er ikke så vigtig hvis ud har formuleret et mål som du vil nå med din online aktivitet...

Håber mit råd leder dig tættere på dit mål

Mvh Omar

tumbs op for at du har hoppet ud i det :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:50

Jeg skal ikke selv lyde for klog da jeg ikke selv har forsøgt mig med min egen ide endnu, men et værdifuldt tip er at få læst en gang korrektur på siden inden du lægger den ud.

Held og lykke med siden!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59

vis du er seriøs ville jeg få mit eget domæne , i stedet som nu et subdomæne , det er langt svære at huske en hel url da ogs¨webs.com domænet skal huskes streg dit domæne , desuden meget svært at søgeord optimere et subdomæne

Ville seriøsest lave tekst på siden og lig produkter på siden mv, før jeg lagde den online

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:05

Hejsa Sevde !

Jeg har været inde og kigge på din profil.

Jeg synes, det er et rigtigt flot website, du har fremstillet.

Det er godt gået af en pige i 10. kl. at bevæge sig ud i webdesign.

Sådan som jeg ser din side er den et udkast til dét, du gerne vil på et tidspunkt - at sælge tøj over nettet.

Om du nu går i 10. kl. eller HHX - så vil der være nogle hurtige drenge i din klasse - de lidt mere nørdede - som ved en masse om fremstilling af hjemmesider - fordi de har lært sig selv det - eller de har lært hinanden det.

Få lidt råd og vejledning fra dem - så er du godt på vej.

Held og lykke med det hele !

Du skal nok nå langt !

Knus

Irene

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)