Hej Jeg har produceret en lille webside som formidler kurser mellem kursist og udbyder. De kurser og udbydere der pt. er på siden er rene test forsøg. Hvad syntes i dels om ide og om websiden ? |
og her er link:
ingen der vil kommentere , give kritik af siden ?? |
Skriften meget småt i word ser ud til at være 8.5 Normalt her på amino.dk størrelse 11 Ingen overskrifter på siden, Det er ekstrem tekst omfattende sider , derved meget svære at overskue, del det evt. op i flere undersider. Hvad er regler for at oprette bruger , jeg kan ikke finde nogle betingelser på siden.
|
Det kunne være en idé at have en katagori- eller søgefunktion når man som kursist skal finde en kursusudbyder eller et kursus uden at vente på at I laver et match. Når man opretter sig som kursusudbyder, sakl man vælge imellem "hold" og "individuelt"... Der er flere udbydere som tilbyder begge dele. En kursusudbyder kan ikke oplyse pris på kurser men en kursist skal oplyse hvilket prisniveau der ønskes!? Se i øvrigt: kursuskassen.dk finduddannelse.dk findkurser.dk og flere... Har oprettet mig på din side ;-) OBS/FEJL: Når man klikker på "opret"-knappen, kommer man til denne side: http://www.kursuskurser.dk/index.html Vh Brian |
ja ka godt være teksten er for småt, vil overveje det. Der er ingen regler for at oprette sig... man opretter sig jo bare hvis man har brug for at finde et kursus eller vil tilbyde sig som udbyder af kurser. |
konceptet er at vi skal lave matchet mellem kursist og udbyder, man kommer jo til siden når man selv har forsøgt at finde et kursus selv uden held. ja skal have lavet så man både kan vælge hold og individuelt for udbyderne. en udbyder har jo et hav af kurser så det vil blive lidt omfattende hvis der skal meldes priser ud. forstår ikke helt at du kommer til forsiden når du klikker på opret knappen ?? er det når oprettelsen er gået igennem, og er det som udbyder eller kursist ??
|
Jeg fandt dette kursus. Det lyder spændende ;-)
You get the point ;-) |
som skrevet i indledningen: De kurser og udbydere der pt. er på siden er rene test forsøg. :-) |