Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsoptimering søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger en konverteringsekspert der har en stor tiltro til egne evner og derfor vil lave konverteringsoptimering på min side efter No Cure No Pay princippet.

Siden er endnu ikke blevet optimeret så jeg ved der ligger et større potentiale, omend det er svært at vide hvor meget konverteringen kan forbedres.

Der er opsat analytics og er allerede begrænset data.

Jeg forestiller mig man bliver belønnet i niveauer, afhængigt af hvor meget konverteringen forøges. Kunne du have interesse i dette kan du skrive i tråden eller kontakte mig via PB.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:26

Hvilken side drejer det sig om?

Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:00

Hvis du er interesseret er du velkommen til at skrive en PB eller skrive din mail, så skal jeg nok oplyse om det, men jeg foretrækker ikke at give et link til siden i tråden.

For oprigtig interesserede personer, burde det heller ikke gøre nogen forskel.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Projekting:

Arh, det er vel ikke helt rigtigt. Når nu det er no cure no pay, kræver det jo at din side har noget potentiale. Hvis indholdet og designet f.eks. er helt hen i skoven, risikere man jo at arbejde gratis. Så kan man optimere nok så meget, uden at folk gider besøge siden. 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:21

Kent Medom:

Projekting:

Arh, det er vel ikke helt rigtigt. Når nu det er no cure no pay, kræver det jo at din side har noget potentiale. Hvis indholdet og designet f.eks. er helt hen i skoven, risikere man jo at arbejde gratis. Så kan man optimere nok så meget, uden at folk gider besøge siden. 

5Star

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)