Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilus.dk. Ny hjemmeside om mobil teknologi. Tilmeldinger og feedback ønskes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil prøve at invitere jer igen til at oprette brugerprofil og skrive artikler på vores nye debat hjemmeside, der handler om mobil teknologi - www.mobilus.dk. Der er flere gode muligheder til alle, der har interesse i mobiltelefoner, mobilt internet og bærbar computere, og det er helt gratis. Der er tilladt at oprette op til 2 links (for artikler med 200+ord) og 3 links (for artikler med 400+ord). I må også gerne uploader et billede for artikler med 400+ ord. Har I AdSense konto, så kan I tjene penge på jeres artikler. Wink Vi har allerede 2 registreringer fra Aminoer, men håber på mange flere. Smile Der er lavet flere tilføjelser siden starten: nu har vi tilsluttet community builder profiler, og siden bliver endnu mere attraktiv og brugervenlig. Nu kan alle besøgere se forfatteres profiler, tilføje dem i sine forbindelser, se hvilke artikler forfatteren har skrevet. Nu er vi i gang med næste skridt: der vil komme en forum snart.

Vi glæder os for alle feedbacks om mobilus.dk. Hvad kan der gøres bedre til at tiltrække flere forfattere og læsere til hjemmesiden? Finder I fejl, skriv venligst enten her i emnet eller til vores mail: info@intellweb.dk med emnet "Mobilus".

Vi glæder os for hver nye bruger!

Mvh og God Dag

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:41

Farver og logo

kedelige farver, kunne der ikke komme lidt med mobil logo og øverste der siger lidt om hvad i sælger

Farver ville vælge lidt der passer mod unge mennesker plus dem der er gang i.

Menu links

Menu venstre side og øverste på siden, brug en farve , der er meget , lang fra baggrunds farve , vis man sider i lidt stærk lys , kan man næsten ikke se linkene på din hjemmesiden.

kontakter jer

Kan ikke se hvordan man kontakter jer vedr. spørgsmål om siden eller jeres produkter , hvor jeres kontakt adr. mail – telefon nummer  og evt. CVR nummer , vis det ellers haves.

Svær tekst at læse

Meget svære tekster at læse, jeg forstod dem ikke , kunne der ikke laves mellemrum og lidt overskrifter i teksten så man ikke blander linjerne samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 21:25

Hej Mikael,

Tak for din feedback. Synes bare, du misforstod lidt formålet med websiden. Wink

Mikael christiansen:
kedelige farver, kunne der ikke komme lidt med mobil logo og øverste der siger lidt om hvad i sælger

Vi sælger ikke noget, hjemmesiden er lavet til at brugere kan læse eller skrive f.eks anmeldelser eller artikler om mobil teknologi, kommentere andres poster. Bliver man registreret som forfatter på hjemmesiden, får man også mulighed til at tjene penge med sin egen AdSense konto. Du har måske ret at farverne er lidt kedelige, men vi valgt at lave et simpelt men elegant avisdesign, da det er en nyheds-anmeldelse-debat hjemmeside, hvor indholdet er primært tekst, og for mange grafiske elementer vil stjæle opmærksomhed.

Mikael christiansen:
Menu venstre side og øverste på siden, brug en farve , der er meget , lang fra baggrunds farve , vis man sider i lidt stærk lys , kan man næsten ikke se linkene på din hjemmesiden.

Skal nok kigge på det punkt nærmere.

Mikael christiansen:
Kan ikke se hvordan man kontakter jer vedr. spørgsmål om siden eller jeres produkter , hvor jeres kontakt adr. mail – telefon nummer  og evt. CVR nummer , vis det ellers haves.

Igen, vi sælger ikke nogen produkter, det er en hjemmeside med andre formål, altså kan ikke se mening for CVR (selvom vi har det sflg). Jeg er dog enig med dig, at brugere skal have mulighed til at kontakte administrator, og den mulighed vil komme med fremtidig forum, hvor der bliver oprettet et emne "Spørgsmål til administration" og "FAQ".Smile

Mikael christiansen:
Meget svære tekster at læse, jeg forstod dem ikke , kunne der ikke laves mellemrum og lidt overskrifter i teksten så man ikke blander linjerne samme

Det vil jeg meget gerne høre også andre meninger om, da vi er flere, der synes, at teksten er nemt til at læse. Synes I andet, skriv løs! Smile

Mvh

Nazar

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28

Jeg havde ikke helt forstået konceptet

Korrekt sikkert du kan finde nogle , der kan læse det nogle er bedre end andre til ikke at samme blande tekst , når der er mere end 2- 4  linjer tekst og ingen mellemrum er .

Med der findes faktisk  mange mennesker , der er ordblinde der er over 200.000 mennesker i Danmark, de vil have svært ved at læse teksten.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 11:56

Hej Mikael,

Jeg tror, jeg have en løsning til at gøre dig og andre ordblinde glade.Smile

Hvad synes du, hvis vi laver en Zoom funktion, så brugerne kan vælge mellem 3 forskellige font størrelser? Synes du ikke, det kan være en mulighed til at gøre hjemmesiden mere attraktiv for alle?

Mvh

Nazar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)