Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den er meget god denne joke...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

En kvinde kom ikke hjem en nat. Dagen efter fortalte hun sin mand, hun havde sovet hos en veninde. Manden ringede til hendes 10 bedste veninder og ingen af dem kendte noget til det...

En mand kom ikke hjem en nat. Dagen efter fortalte han sin kone at han havde sovet hos en ven. Kvinden ringede til mandens 10 bedste venner.....8 af dem bekræftede han havde sovet hos dem og 2 af dem dem påstod at han stadig var der

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:55

Hehe, den var god.

Er det en jeg må bruge på min hjemmeside

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:06

Rigtige god vits, med jeg har flere kvinder som venner , så jeg må se om og den kan brugesSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:03

Peter Skouhus:

En kvinde kom ikke hjem en nat. Dagen efter fortalte hun sin mand, hun havde sovet hos en veninde. Manden ringede til hendes 10 bedste veninder og ingen af dem kendte noget til det...

En mand kom ikke hjem en nat. Dagen efter fortalte han sin kone at han havde sovet hos en ven. Kvinden ringede til mandens 10 bedste venner.....8 af dem bekræftede han havde sovet hos dem og 2 af dem dem påstod at han stadig var der

He he, da jeg havde læst første halvdel, så troede jeg at det var et spørgsmål om hvem af hendes 10 bedste veninder manden var hos Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)