lidt motivation eller som sagt vis opdager man har et budskab man vil ud , kan vilje give en sejre på google
Umild bart lyder det til et emme område som er mindre konkurrence end på mit emme striptease , ligesom mig er det meget avis sider der ligger i toppen på google , på disse ord , dem skal du bare slå .
jeg har slået dem, grunden , jeg flere bedre titler .
Flere relevante links
opdatere tit
Skriver som en sindssyg på siden
Jeg vil faktisk mene, vis du, havde mere, lidt tro på , hvor lidt lige der skal til at slå , igennem på , nogle gode sports ord og motion ord , ville du satse vildt.
Et forum skal dog slås motion online, dog har du en fordel, vis blogger om emmet, kan du lave bedre titler , tags , krydslinks ind til forskellige sider , derved tror jeg uden tvivl , du har fundet et niche område.
Angående økonomiske muligheder, skal du videreformidling af´viden, skal nok bruges til du har en webshoppen op ad siden
Du slår dem ikke på dag 1, du forvente, at arbejde med søgeord optimering links omkring 1 års eller lidt mere tid .
Sæt en målsætning hverdag find 20 links, og vis ikke findes skal du have brugt tiden , på at lave forbedringer på siden , eller du skrevet en lang god artikler, med som sagt motivation og motivation , lav og lav atter forbedre og du bliver branches bedste siden
dog ved succes skal du selvfølgelige have en server så sørg for derfor det , er gennemtænk du tjener nogle penge på det , så ikke løber ind i problemer , vis der kommer ekstrem trafik.
Jeg afslutter med brug de råd i denne her tråd , både brug lasse i fodnote og mine og måske de par der gav nogle rådhttp://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx#731885
Du kan se i denne tråd mine råd om hvad du kan gøre og du finder ekstrem meget ved at søge på google , bruger yahoo site seach find konkurrenter links mv.
Brug også Lasse , der står i hans fodnoten , så kommer du rigtigt langt og du sagtens opnå , måske 5000 unikke besøgene om dagen eller mere .