Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg opgive?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er som sagt i gang med at udarbejde en hjemmeside om motion. Jeg har tidligere oprettet et indlæg og jeg er kommet frem til, at det ikke kan lade sig gøre alene. Jeg har brug for en, der har styr på at opsætte en hjemmeside og som vil være med til at samarbejde med mig.

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil gerne det her. Jeg har snakket med forskellige folk, som har støttet mig og de fleste mener, at det er store krav. Men hvis det skal være noget unikt, så skal det jo adskille sig fra andre sportshjemmesider.

Prøv at læse det indlæg jeg har oprettet før: søger medhjælper til sundhedsprojekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57

Findes der andre sider der også minder om amino.dk?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:05

Hej.. Nu har jeg læst din tråd igennem hvor du spørger om en hjælper...

Kan du evt. sende til mig hvad du ønsker præcist? Så kan vi måske finde ud af noget - at opgive er en for nem løsning - især hvis du kan engelsk.. Så er mulighederne jo uendelige..

Anyway, send en PB, og så kigger jeg på det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32

sprog har aldrig været mig, men tysk det kan jeg sør'me :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43

lidt motivation eller som sagt vis opdager man har et budskab man vil ud , kan vilje give en sejre på google

Umild bart lyder det til et emme område som er mindre konkurrence end på mit emme striptease , ligesom mig er det meget avis sider der ligger i toppen på google , på disse ord , dem skal du bare slå .

jeg har slået dem, grunden , jeg flere bedre titler .

Flere relevante links

opdatere tit

Skriver som en sindssyg på siden

Jeg vil faktisk mene, vis du, havde mere, lidt tro på , hvor lidt lige der skal til at slå , igennem på , nogle gode sports ord  og motion ord , ville du satse vildt.

Et forum skal dog slås motion online, dog har du en fordel, vis blogger om emmet, kan du lave bedre titler , tags , krydslinks ind til forskellige sider , derved tror jeg uden tvivl , du har fundet et niche område.

Angående økonomiske muligheder, skal du videreformidling af´viden, skal  nok bruges til du har  en webshoppen op ad siden

Du slår dem ikke på dag 1, du forvente, at arbejde med søgeord optimering links omkring 1 års eller lidt mere tid .

Sæt en målsætning hverdag find 20 links, og vis ikke findes skal du have brugt tiden , på at lave forbedringer på siden , eller du skrevet en lang god artikler, med som sagt motivation og motivation , lav og lav atter forbedre og du bliver branches bedste siden

dog ved succes skal du selvfølgelige have en server så sørg for derfor det , er gennemtænk du tjener nogle penge på det , så ikke løber ind i problemer , vis der kommer ekstrem trafik.

Jeg afslutter med brug de råd i denne her tråd , både brug lasse i fodnote og mine og måske de par der gav nogle rådhttp://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx#731885

Du kan se i denne tråd mine råd om hvad du kan gøre og du finder ekstrem meget ved at søge på google , bruger yahoo site seach find konkurrenter links mv.

Brug også Lasse , der står i hans fodnoten , så kommer du rigtigt langt og du sagtens opnå , måske 5000 unikke besøgene om dagen eller mere .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Hej Mikael

Tusind tak for de gode råd. Jeg har en masse idéer til hvordan jeg vil opbygge selve hjemmesiden. Men jeg leder som sagt efter en, der kan hjælpe mig med det tekniske...

og det er lidt svært, at finde en.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:00

Jeg hjaelper dig gerne lidt. Send mig en email eller tag kontakt paa anden maade og saa kan vi snakke lidt om det. 

Hvis jeg skal hjaelpe dig skal jeg tro paa dig og din ide. Hvis og isaafald vil jeg gerne give dig lidt gratis noerd hjaelp. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Hej, det vil jeg være utrolig taknemmelig for.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)