Jeg har givet plus stjerne
For google går op i hastighed på siden
Titler står korrekte på siden
At sine ønsker kan lade sig gøre på sin siden , jeg bruger ikke time vis på at spørge alle mulig og får 10 svar og 9 af dem siger det ikke kan lade sig gøre , dog nummer 10 siger kan lade sig ,
Efter 1 måneden er denne udvikler ikke kommet langt og rykker om det snart er færdig ,kun om en dag, der skal bare lige betales lidt penge hurtigt ,jeg spørger om de kan vise noget, dette kan de ej , så må havde troet på de 9 første end på den sidste
Jeg forstår ikke helt dit svar, men jeg ved godt at du har mødt nogle udviklere som reelt set ikke har kunne det de siger de kan, og det er jo surt. Men jeg har samtidig også set her på amino at du springer hurtigt til dem som tilbyder noget meget billigt, hvilket nok kunne være en del af svaret på hvorfor du ender i den situation. Jeg siger ikke at alle som er billige ikke kan så meget, jeg siger bare at går man efter det billige, får man tit også det man betaler for.
Jeg selv har endnu ikke (i de 15 år jeg har lavet hjemmesider) sagt til en kunde at det ikke kan lade sig gøre, for i grunden kan alt lade sig gøre det er kun min viden (og selvfølgelig kundens budget) som kan sætte en stopper for at det kan lade sig gøre. Og det er jo også kun viden og kundens budget som for andre udviklere kan sætte en stopper for det kan lade sig gøre. Og viden koster jo penge, det kan man ikke komme uden om.
Selvfølgelig er der nok nogle ting som ikke kan lade sig gøre, men jeg har endnu ikke mødt det på min vej.
ved godt ovenstående er en udspringer, så Mikael hvis dette emne skal diskuteres nærmere kan du evt. sende en PB.
MVH Kim