Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dame og børne sko/støvler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Overvejer at starte en webshop med Dame sko/atøvler, Herre Sko, Børne sko/støvler.

Med tiden måske også få tøj ind på hjemmesiden.

Hvordan skiller man sådan en butik ud fra de andre ??

Er der mange butikker på nettet, som har sko til både damer/herrer/børn ??

Vi snakker ca 5 mærker og så en del forskellige modeller. Nu tænker i nok, det koster en formue i lager. Men det er der styr på :-)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:12

Hej Kim.

Det ene af de spørgsmpl du stiller er jo det evigt tilbagevendende, og det som alle vi - som driver en webshop, stiller os selv.. Hvordan skiller vi os ud fra de andre?

Og det gyldne svar findes nok ikke tror jeg.. for havde man det, så holdt man det nok for sig selv.. Men det jeg tror kan være et incitament til at man skal handle i lige netop din butik, er at du skal tilføre kunden "værdi".. Du skal gøre noget "anderledes" end alle de andre.. Hvad det så skal være, det skal du bruge dage og måske nætte på at finde ud af, hvordan DU kan tilføre dine kunderne værdi, hvad DU kan gøre anderledes, og og HVAD skal lige præcist være årsagen til at man handler hos dig.. Tilbyd et eller andet som de andre ikke gør..

Et eksmempel fra min branche, hvor en af mine kolleger tilbyder 365 fuld returret.. Sikke en sikkerhed de tilbyder deres kunder.. Og helt ærligt, hvor mange tror du benytter sig af det? - NUL - så det koster dem NUL og NIX at tilbyde den service, - men i købsøjeblikket, tror jeg det har STOR betydning, at kunderne ved, at de et helt år frem i tiden kan returnerer deres varer hvis de fortryder.. Og den ene udaf 500 der måske benytter sig af det, og returnerer den ene vare som i mellemtiden er gået ud af sortiment.. Herregud - det er jo ingenting i fht den goodwill man ellers har høstet..

Mht konkurrencen indenfor de nævnte områder.. Så er det jo ret enkelt at undersøge, - en simpel google-søgning på de katatogier du nævner burde give dig en indikation af hvordan konkurrencen må være..

Håber du kan bruge det til lidt, -og helt og lykke med projektet.

vh/ Ulrik

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 15:10

Du har helt ret, det gælder om at finde noget man kan gøre sig speciel på, eller ihvertfald på noget som ikke alle gør. Har da også nogle ideer.

En anden ting, et super godt navn til sådan en hjemmeside/domæne. Har i nogle gode ideer ??

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 16:39

Hej.

Din butik bliver set hvis du bruger tid og penge på reklame!

- at være på nettet betyder at du faktisk stort set er usynlig indtil du vælger at gøre opmærksom på dig selv - (som i virkeligheden). dette via adwords eller andre tiltag som får dig op på første side når der søges efter f.eks: sko, damesko m.v.

hvis du vil have positiv opmærksomhed så er det en god ide at have 1 eller 2 produkter som ingen andre har:

Altså et brand som i forvejen vil skabe et naturligt flow af efterspørgsel.

At du bruger de sociale medier til at markedsføre dig også og du faktisk dedikerer 7-22 til at blive hørt og set - kort sagt at du er deltagende på nettet.

at være på nettet er skam hårdt arbejde.

Prøv at finde et navn der skaber en naturlig lyst til at se nærmere på din butik

forslagene overlader jeg til dig eller et Bureau som det jeg arbejder for til at udvikle.. men som eksempel kan man jo nævne de almindelige brugte ord fra den danske ordbog der burde give nogle hits

F.eks: "sko-butikken" den giver nok en større hit mulighed - og hjælper med at ligge højt ( pageranking) - men det navn er jo 100% taget - og derfor bliver det svært at finde et godt navn - derfor er det hvad du betaler der ind i mellem er afgørende om du ligger højt - og hvilke varer du har - navne som feks. Gucca ( web 2.0 navne) ( dvd film) ligger højt - fordi har de rigtige varer og fordi de har betalt for en høj ranking.

Skal du have lavet en god butiks-side kan du altid kontakte mig for et møde og nærmere hjælp:) hos os. vi har kontor på Vestergade i KBH.

vi hjælper mange førstegangs butikker frem til nettet.

jeg henviser gerne til et par butikker som eksempel også - som virker på nettet.

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 19:16

OG når navnet er fundet - er det vigtigt at finde en strategi som du kan implementere over et år eller 2 

strategi er vigtig når man åbner butik.. også online Big Smile

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 20:23

Og når du siger strategi, så mener du en plan for hvordan shoppen skal køre de næste par år og ikke ændre den hele tiden, fordi der ikke lige kommer kunder hver dag, man skal have tålmodighed... Man skulle jo gerne have bygget en fast kunde skare op..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)