Hej Aminoer, Jeg kunne virkelig godt bruge jeres velvilje - i opbygningen af annoncører på www.netgavekort.dk Jeg er klar over at konceptet skal finpudses med tiden - men indtil videre arbejdes ud fra princippet at holde det simpelt. Der ligger meget arbejde forude - og visionen for siden er helt på plads. Derfor - alle der tilmelder deres webshop inden jul - deltager i lodtrækningen om : 1. præmie : 1 flaske champagne og kransekage Afsendes så vinderen har det til nytår. Det er selvfølgelig GRATIS at tilmelde sin side. Det eneste du skal - er at sende en mail til tilmeldbutik@netgavekort.dk - med : - en kort beskrivende tekst (maks. 147 tegn) om din shop Du kan også nøjes med et link og butikkens navn - hvis det er at foretrække. Såfremt du ikke lige kan finde en kategori - så skriv lige et forslag til en ny i mailen. Håber at i kan finde tiden til at tilmelde jer.Hvis ikke du har tid til at finde et billed - kan jeg blot kopiere noget fra din webside - så er den tid da sparet. Så skal jeg hurtigst muligt tilføje din side.. MVH Thomas Madsen |
Hej.
Skal det forstås sådan, at kunderne kan købe et gavekort alá dem man køber i butikkerne?