Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

tror i der er potentiale for en virksomhed der beskæftiger sig med at opkøbe folks sjæle og sælge dem videre til de ortodokse og ekstreme religiøse?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:27

Lyder lidt creapy! Umiddelbart nej, men er dog ikke inden for fagen! Det er vel også begrænset, hvor stor kundegruppen er for sådan en virksomhed, er det ik'?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 15. Dec 10
Skrevet kl. 09:55

men jeg er også rimelig creapy og jeg ved der er mange der også er det..så det går nok..

men hvis man får fat i de hardcore religiøse skulle man da kunne tjene en god slat penge, på trods af den begrænsede mængde...jeg mener...efterspørgslen for sjæle bliver vel ikke ligefrem mindre med tiden for de religiøse

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:59

Hehe okay. Jamen GO FOR IT! Det lyder som et spændende projekt. Har ikke rigtig hørt noget lign. før, så har ingen idé om potentialet i det. Hvis ikke man prøver, så ved man jo heller ikke om det er noget der virker :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 15. Dec 10
Skrevet kl. 10:01

okay tak...det vil jeg da gøre så :D....

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:04

Hvordan skulle det så foregå?. 

Handler det om en hurtig signatur på en kontrakt med djævlen ? (som i tegnefilm)

Eller skal man blande blod og brandmærkes.. I så fald tror jeg du får svært ved at finde villige. 

Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:04
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:07

Hej cry77 !

Jo - jeg tror da godt, du kan lave et koncept med sjæle :

Du kan tilbyde alle dem, der interesserer sig for det okkulte - eller måske rigtigere sagt: Indenfor den alternative verden - og der er vist rigtig mange  - at de mod et af dig fastansat beløb - kan få opbevaret deres sjæl hos dig - så deres sjæl er i trygge hænder - og hos dig kan sjælene så forberede sig på det evige liv ----- d.v.s. du har sjælen, indtil kunden dør.

Du kan så også opbevare de onde sjæle - de onde ånder - og udleje dem til folk, som gerne vil have jaget nogle mennesker ud af deres hus, som de ikke ønsker skal bo der.

Du tager kort sagt ud til kunden og de uønskede beboere og siger, at her er der altså en ond ånd tilstede - inde i huset.

Om du vil tage betaling for at jage den onde ånd ud, finder du jo selv ud af.

Det hedder vist at "rense huse" - min "svigerfar", som er jævnaldrende med mig (gæt selv hvordan) besidder disse fortræffeligheder - jeg har desværre ingen kontakt med ham.

I sidste ende vil du også kunne lægge hånd på dine kunder og helbrede dem for forskellige lidelser og få et godt honorar for det.

Selve forretningskonceptet er fremragende og dine fremtidsmuligheder ubegrænsede.

Rigtig go´ide - bare klø på.

Obs: Jeg har ændret lidt på salgsmetoden.   Smile

Mvh.

Irene

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:21

Ja, jeg tror, at dens gode, kan du oprette et koncept af sjæle

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 12:16

Jeg har et par punkter som jeg synes du skal overveje: 

1. Hvilket nummer skal din branchekode ha'? (666 evt?)

2. Er det en momspligtig ydelse? 
Hvis ja: Hvad er procenten i den "åndelige verden" ? 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)