Hej cry77 !
Jo - jeg tror da godt, du kan lave et koncept med sjæle :
Du kan tilbyde alle dem, der interesserer sig for det okkulte - eller måske rigtigere sagt: Indenfor den alternative verden - og der er vist rigtig mange - at de mod et af dig fastansat beløb - kan få opbevaret deres sjæl hos dig - så deres sjæl er i trygge hænder - og hos dig kan sjælene så forberede sig på det evige liv ----- d.v.s. du har sjælen, indtil kunden dør.
Du kan så også opbevare de onde sjæle - de onde ånder - og udleje dem til folk, som gerne vil have jaget nogle mennesker ud af deres hus, som de ikke ønsker skal bo der.
Du tager kort sagt ud til kunden og de uønskede beboere og siger, at her er der altså en ond ånd tilstede - inde i huset.
Om du vil tage betaling for at jage den onde ånd ud, finder du jo selv ud af.
Det hedder vist at "rense huse" - min "svigerfar", som er jævnaldrende med mig (gæt selv hvordan) besidder disse fortræffeligheder - jeg har desværre ingen kontakt med ham.
I sidste ende vil du også kunne lægge hånd på dine kunder og helbrede dem for forskellige lidelser og få et godt honorar for det.
Selve forretningskonceptet er fremragende og dine fremtidsmuligheder ubegrænsede.
Rigtig go´ide - bare klø på.
Obs: Jeg har ændret lidt på salgsmetoden. 
Mvh.
Irene