#Nick
Det er rigtigt, men havde ikke fået meget søvn, så var i forvejen lidt irritabel. :-)
Det er nemlig rigtigt, at det er utroligt svært at finde på noget unikt idag, næsten alt findes allerede, hvis det vel at mærke er en god idé. Man kunne jo sagtens finde på noget, som var helt unikt, men som ingen ville bruge.
For at være helt ærlig, så tror jeg ikke, at Danmark er stort nok til, at sådan et koncept skal kunne løbe glidende rundt, desværre. Vi har som nævnt i et tidligere indlæg, også gang i et andet projekt, som også tager tid, så markedsføringen kan blive et problem.
Dine priser er forkerte, men ja, du har ret i, at man kan købe 10+ scripts online for over 500DKK - Jeg havde forstået hvad du skrev, Nick. Det var også derfor, at jeg skrev til dig, at du ikke kunne være så IT kyndig, hvis det tager dig flere timer at installere et simpelt script. Omvendt havde du jo været en speedcoder, hvis du kunne kode det på et par timer :-D
Edit: Glemte lige noget. Du anede intet om de scripts før du lænede dig tilbage og søgte på Google, for ellers havde du ikke været overrasket over, at billederne "osv." fra kopieret fra Fiverr. Har iøvrigt undret mig over hvad "Osv." dækker over, for det er da vist ikke andet end det du nævner; layout og billeder ;-)
#Lundsby
Til at starte med, er det dig der har lavet Cloud Sprout? Læste om det et sted, måske her, men jeg tog ihvertfald et kig på det. Ser meget spændende ud, men måtte hoppe fra det igen, for vidste ikke om der var alle mulighederne fra PHP og MySQL - Ellers en rigtig god idé.
Siden du rippede var Dansk, som du siger. Hvilken side var det? For at svare på det du skriver om, at teknologien ikke skulle have blevet dårligere - Jeg tror heller ikke den er blevet bedre, og hvis den på nogen måde skulle have ændret sig, så tror jeg faktisk bare den er blevet dårligere, i takt med, at der kommer flere og flere hjemmesider. :-)
At jeg får den pillet ned? Prøv at besøg siden og se om du kan tilgå den, den har ikke været tilgængelig siden længe før du skrev dit indlæg. ^^
Forbeholder mig retten til stavefejl og deslige, har en knaldende hovedpine..