Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 16 ud af 17 (164 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 08:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ivaerksaet:

halløj Kennan Carbo

ganske som  du  så  jeg  et  par gange  ( 3 tror jeg efterhånden) efterlyst referencer på de her  håndværkere  som  Lina  formidler  kontakten for  -  men ganske uden  resultat.

Og som  du  har  det  da  været  med  en  positiv tilgang  i  håb  om  at  se  nogle  "ansigter"  eller  et levende  telefonnr.  -  men nej

Man  kunne  selvfølgelig  også vælge  en  negativ tilgang  til  hele tråden og  hvad mon  den  oprindelige  dagsorden  har  været????

et  anderledes set up......

Der har aldrig  været  nogen  håndværlkere til  hverken  99,-   eller  125,- + moms fra foråret    som Lina nævner i et  indlæg.  Meningen  har  alene  været  at  holde  en  tråd igang  for at  "performe"  Lina´s  kontaktinformation  om  hendes distribution af  adresseløse reklamer.

Se  hvis  det  har  været  agendaen  fra  begyndelsen  -  så  er  det  ganske  snildt  gået.      Har  ikke  lige  check  på (herpå side 15)  hvornår  tråden  starter  men  det  vil  jeg  lige  hoppe  tilbage til  side  1  og  så  vende  tilbage  med  en  korrektion.  Back again.  Den starter  14. dec. 2010   og  har  142  indlæg.

Hvis nogen vil satse en  hund  på  et  væddemål  om det  er  det  første scenarie  eller nr. 2 - så vil  jeg  gerne udfordre til  et  sådant.  Jeg  holder altså  på nr. 2.  Til Lina  du  må  da  gerne  tage handsken  op

Alle disse krav kommer fra håndværkere med ondt i en vis legemesdel. Lina skal ikke tilfredstille andre end de eventuelle kunder hun skaffer. For at sige det simpelt - hvad RAGER det en konkurrent hvordan Lina's håndværkere udfører deres arbejde.

Lina har heller ikke ret til at få kundereferencer, eller statistikker for hvor mange timer Ib eller andre med ondt i ..... arbejder, hvordan han regninger udskrives, hvor meget han tjener på malingen ... Det rager ikke andre end de folk der indgår aftaler.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BroncofanDK:

Alle disse krav kommer fra håndværkere med ondt i en vis legemesdel. Lina skal ikke tilfredstille andre end de eventuelle kunder hun skaffer. For at sige det simpelt - hvad RAGER det en konkurrent hvordan Lina's håndværkere udfører deres arbejde.

Lina har heller ikke ret til at få kundereferencer, eller statistikker for hvor mange timer Ib eller andre med ondt i ..... arbejder, hvordan han regninger udskrives, hvor meget han tjener på malingen ... Det rager ikke andre end de folk der indgår aftaler.

Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36 | Låst

hej

jeg synes det er utrolig hvor meget tid kan vi bruge på det her, sidste gang for alle, jeg har ikke noget med håndværker at gøre ud over at give jer deres telefon numre eller emails.

vil i benytte jer af dette tilbud så er det nu ellers så lad være...

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:13 | Låst

lokaldistribution.dk:

hej

jeg synes det er utrolig hvor meget tid kan vi bruge på det her, sidste gang for alle, jeg har ikke noget med håndværker at gøre ud over at give jer deres telefon numre eller emails.

vil i benytte jer af dette tilbud så er det nu ellers så lad være...

Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:28 | Låst

Nej Mikkel Haahr

Jeg er  desværre  kommet  til  den  slutning at  det er  scenarie 2, som  er  det  mest  sandsynlige.

Din  alternative betragtning  om   at  det  er  noget  der  kommer  i nærheden af  gårsdagen  TV indslag  er selvfølgelig  en  mulighed   -  omend   der  er  langt  fra  99,- + moms   i timen  og  så  100 kr. sort  for  en 10 timers arbejdsdag. 

Men skulle  det  findes  -  så lad det da  komme  frem i  lyset  -  og  ikke  kun  nede  i Linas black box.

Derfor har  jeg tilbudt  Lina  et  væddemål  gående  på  udpå  at  der  aldrig  har  været  fugls føde  på   den  her kanal.  Den  tjener  andre formål;  hvilke  må  stå  hen i  det  uvisse.

Omvendt  hun  kan  score  en  hundredmand  ved  at  dokumentere   hendes  tråd  med  blot  een levende  håndværker  med  SE-nr.   og  een   køber  af  den  pågældendes ydelse.  100-kr. sedlen  har  jeg  foreslået  at  hun  lader gå  videre  til   håndværkeren.

Fremkomsten  af  et  sådant eksempel   vil  da  utvivlsomt  have  pressen  interesse  som  visualisering  af  problemstillingen  -   HVAD  KOSTER  HÅNDVÆRKSMÆSSIGT  ARBEJDE  HERTIL LANDS

Men  jeg  har vist  allerede  fået  svaret  fra  LINA   på  den  foranstående  side 15

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38 | Låst

sige mig en gang har jeg ikke en gang før tilbudt dig at få et arbejde, da åbenlyst har du for meget tid til at diskutere, du kan ikke komme med noget konstruktivt, laver dine egne konklusioner på baggrund af??? hvad....???

jeg vil gern eansætte dig til at omdele flyers, det kan sikekrt være i dit nær område, det ville da være sund med lidt motion tænk så kunne du gå- tænke -diskutere med fugle -tabe dig- lufte dine lunger- betragte den skønne forårs natur, tag en sludder med mennesker du møder på vejen og------tjene penge! win win

jeg vil så gerne se på dit cv og evt ansætte dig......

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 22:29 | Låst

nej  du  har   ikke tidligere  tilbudt  mig  at  kunne  uddele  flyere   -  og  helt  ærligt  så  har  jeg  sg. ikke tid; lyst  og  lejlighed  til  at  deltage i  dit  lavlønscirkus.  Min timeløn ligger  en  smule  højere  når  jeg  f.eks.  yder support  til  brugere  af SummaSummarum m.m.

derimod kan  jeg  tilbyde  nogle  af  dine  flyer kunder  at  trykke  dem  på  www.foto-kopi.dk  (tak  for lejligheden til  at  gøre  opmærksom herpå).

Men  nu  du  ikke  vil  yde  dine  håndværkere  den  service,  at  de kan  blive  synlige  ved  nogle undersider  på  din  hjemmeside  -  så  vil  jeg  da  tilbyde  at  de  blive huset  på  een af  mine  sider.  Det  skal  ikke  koste  dem  noget  -  det  eneste krav  er at  de har et  aktivt  SE-nr.  så  de har  lov til  at  udskrive  momsbelagte regninger. Og så  vil  jeg  tilbyde  dem  lidt konstruktiv  sparring om  hvorledes  de måske  skal  prissætte  deres  ydelser.  Jeg  har  i hvertfald  svært  ved  at tro  på  at  de  kan  holde en  forretning  kørende  med  kun  99,-  kr.  plus moms.  som  timepris.

Hvad siger  du  til  at  slippe  for  besværet  med  at  være telefondame  ....  og så  give  dine  håndværkere  et  liv  på  nettet

Men  rigtig  tak  for tilbuddet   om  at  blive  reklamebud...  men jeg  har været  avisbud  for  snart  mange  år  siden.  Det  rækker så rigeligt  og  slet ikke  til dine timepriser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07 | Låst

hej

jeg synes du træger til et rigtig job, lav løn betyder ikke noget , da du er så ofte negativ og hakker på andre(nok fordi at selvværdet lider) så kan jeg give dig et job som vil gøre dig glad!

løn er ikke det der betyder noget, det er dit tilværelse i livet der betyder noget!Vær glad smil, vær glad for andre menensker - og husk uanset du har det alt skal nok ordne sig med lidt positiv karma!

Vær glad , lad være med at nakke på andre, vær positiv over for alt du møder i dette liv..............:)

Du må have det rigtigt godt men vi snakkes nok ved på amino i et anden indlæg;)

Lina

Lokaldistribution.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Skrevet kl. 23:29 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

desværre   Lina   jeg  har  ikke  råd  til  at  være  deltager i  dit  flyershow.  Du  vil  jo  nok  ikke  give  mere  end  de  99,-   når du  nu  har  masser  af  folk  til  den  timeløn i  din  serviceformidling.

det  var da svært som  du  er  blevet  omsorgsfuld  og  bekymrende  sig  om  mit  velvære og  helbred  -  er  det  en ny  aktivitetsflade du er  kommet  efter  at  du  går  på  kursus  hos  Carl Mar Møller  som  jeg  ser  du  er engageret  med i  en  anden tråd.???

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:22 | Låst
Side 16 ud af 17 (164 indlæg)