Hej Niklái
Tak for velkomsten
![]() Gearløs har jeg kun til låns, nemlig fra min barndoms store tegneseriehelt Geo Gearløs, der (næsten) altid har en løsning parat. Navnet "Geo Gearløs" er så efterhånden blevet brugt nogle gange af diverse venner og bekendte når de igennem tiderne er blevet præsenteret for et utal af mine ideer. Som oftes iform af kommentaren "Så slap dog af Geo Gearløs"
![]() Så svaret må være ja, Gearløs er med tiden blevet en del af min hverdag, og den dag jeg ikke kan få en god ide mere,..ja der er jeg stendød!
Mvh. Ole |
Ny herinde
Det der med jyder og nødhjælp, er der ikke et eller andet der er smuttet undervejs, måske noget med at det er heldigt vi på djævleøen har så store erfaringer med udvekslingsstudenter fra tredie verdens lande:-)
Til geo gearløs, det er fedt at være fuld af ideer, bare ikke for ens omgivelser:-)
Med venlig hilsen
Lars C |
Tak for velkomsten. "Giv op"....hvad er det for noget?????? |
Dato: 11/8/2005 1:27:52 AM Forfatter: Lars C
Det der med jyder og nødhjælp, er der ikke et eller andet der er smuttet undervejs, måske noget med at det er heldigt vi på djævleøen har så store erfaringer med udvekslingsstudenter fra tredie verdens lande:-)
Til geo gearløs, det er fedt at være fuld af ideer, bare ikke for ens omgivelser:-)
Med venlig hilsen
Lars C
Det stemmer 100%
![]() ![]() BTW: René , ..den med Giv aldrig op ,holder slet ikke, så har du ihvertifal ikke mødt min kone!
![]() Mvh. Ole
|
Ti Hi jeg kan godt læse hvem der har bukserne på hjemme hos dig Ole |
Venligst
René Buch